دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار PolyBoard v6.07 – Win

PolyBoard امروزه طراحی داخلی از اهمیت بسیار بالایی برخودار است. یکی از بخش های مهم هر خانه بی شک آشپزخانه آن می باشد. صاحبان خانه همیشه توجه ویژه ای روی آشپزخانه و طراحی داخلی آن بخصوص طراحی کابیت ها دارند. استفاده از فضای محدود آشپزخانه برای استفاده بیشتر و بهینه از فضای آن بسیار مدنظر می باشد. همچنین داشتن طرحی کامل از محیط با جزئیات زیاد می تواند کمک بسیار زیادی به صاحبان خانه و محیط مدنظر کند. نرم افزار PolyBoard یک ابزار تعاملی برای طراحی و ساخت کابیت با متدهای روز دنیا می باشد. اصل کاربرد این نرم افزار برای کابینت ها می باشد اما برای طراحی کمدها، قفسه ها، آویزها و سایر بخش های دیگر بکار می رود. PolyBoard از انواع طرح ها مانند لایه لایه و درختی، مواد ترکیبی و کامپوزیت ها و بسیاری مواد دیگر پشتیبانی می کند.

سایر مشخصات : از نکته های مهم نرم افزار PolyBoard این است که با اعمال کوچک ترین تغییر در طرح تمام محاسبات مربوطه تغییر می کند. به طور مثال قصد تغییر اندازه یک جزء کوچک در مجموعه کابیت ها را دارید. اگر روی کاغذ این محاسبات را انجام دهید بسیار زمانبر می باشد اما این نرم افزار در لحظه تغییرات را روی کل مجموعه اعمال می کند. می توانید از نقشه های کابیت که به صورت دو بعدی و سه بعدی ارائه می شود استفاده کنید. همچنین قسمت های برش و همپوشانی ها با رنگ های مختلف نمایش داده می شود که درخور توجه است. این نرم افزار قادر است با جزئیات بسیار زیاد کشوها، درها، طرح روی کابینت ها، مسیرهای برش، قسمت های نیازمند سوراخکاری، بخش هایی که نیاز به پیچ شدن دارند و… را برای شما طراحی کند.

PolyBoard.center

ویژگی های نرم افزار PolyBoard :

– قابلیت دریافت کد CNC برای ماشین کاری قسمت های موردنیاز

– طراحی و نمایش طرح به صورت دو و سه بعدی

– قابلیت مشاهده طرح از نماهای مختلف

– تنوع بسیار بالای مواد و متریال مورد استفاده

– کاربری آسان و محیط گرافیکی

PolyBoard

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/11/03نسخه جدید PolyBoard v6.07 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *