دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار PROWARE METSIM v2017.09 – Win

PROWARE METSIM تعادل جرم و انرژی! چیزی که پایه و اساس همه تحلیل های فرآیندهای شیمیایی و متالوژیکی می باشد. کلیه هزینه های مربوط به طراحی و ساخت تجهیزات کارخانه ها، هزینه های سرمایه گذاری و ارزیابی های فنی، همه و همه به محاسبات مربوط به این گونه تحلیل ها بستگی دارند. حال نیاز به نرم افزاری می باشد که بتوان به کمک آن توازن جرم و انرژی را تجزیه و تحلیل و شبیه سازی کرد. نرم افزار METSIM یک سیستم قدرتمند شبیه سازی فرآیندها می باشد که به یاری مهندسین آمده تا بتوانند به کمک آن فرآیندهای پیچیده را مدلسازی و تحلیل نمایند. با استفاده از METSIM می توان به یک ترکیب بهینه از پیچیدگی ها و میزان مصرف منابع دست یافت.

سایر مشخصات : نرم افزار METSIM برای ایجاد تعادل جرمی در عملیات واحد و اصلی مربوط به جریان های پیچیده، طراحی و ارائه شده تا به شبیه سازی بپردازد. این نرم افزار توانسته در مدلسازی تعادل حرارتی دقیق، شیمی، کنترل فرآیند، اندازه گیری تجهیزات، برآورد هزینه و تجزیه و تحلیل فرآیند ها موفقیت های بسیاری کسب کند. این نرم افزار بر اساس زبان APL نگارش شده است که همین امر باعث می شود تا بتوان در جهت گسترش و اصلاح برنامه با قدرت و دقت بالا پیشرفت کرد.

METSIM.center

ویژگی های نرم افزار PROWARE METSIM :

– قابلیت محاسبه هزینه های عملیات کارخانه

– مورد استفاده برای فرزکاری و فرآوری سنگ معدن

– سینتیک شیمیایی و تعادل فازها

– مدل سازی سرمایه استخراج و هزینه های عملیاتی

– شامل پایگاه داده ترمودینامیکی گسترده

– قابلیت انجام تعداد نامحدود عملیات و جریانات واحد

– امکان شبیه سازی حالت پایدار تعادل جرم و انرژی

– شستشوی کفی طلا, نیکل, اورانیوم و مس، کلراید از کنسانتره های مولیبدن، اسید هیدروکلریک از خاک رس آلومینا

– قابلیت یادگیری آسان و دریافت فوری نتایج

PROWARE METSIM

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *