دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار RarmaRadio Pro v2.72.2 – Win

RarmaRadio در کنار پخش برنامه های تلوزیونی به زبان های مختلف در سراسر جهان که طرفداران مورد علاقه خود را دارند،گوش دادن به برنامه های رادیویی نیز مورد علاقه تعداد بسیار زیادی از افراد می باشد. دسترسی سریع به ایستگاه ها در هر مکانی از نیازهای اساسی و مهم  این گروه  از کاربران می باشد. لذا استفاده از نرم افزاری که بتواند دسترسی به ایستگاه های مختلف را آسان کرده و ویژگی های اضافی دیگری داشته باشد مورد علاقه این گروه خواهد بود. توسط نرم افزار قدرتمند Rarma Radio به راحتی در هرجایی که هستید، می توانید به ایستگاه رادیویی مورد علاقه خود دسترسی یافته و متصل شوید و لذت ببرید. اگر از علاقمندان به برنامه های رادیویی هستید سریع  Rarma Radio را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

سایر مشخصات : نرم افزار پرکاربرد و پر طرفدار Rarma Radio امکان شنیدن و ضبط ایستگاه های رادیویی مختلف در سراسر جهان را برای کاربران امکان پذیر می سازد. به راحتی و در کمترین زمان ایستگاه رادیویی خود را انتخاب کنید و به آن متصل شوید. قابلیت حذف ایستگاه های رادیویی که هیچ علاقه ای به آن ها ندارید در کنار افزودن ایستگاه مورد نظر به گزینه های مورد علاقه تان از مهمترین ویژگی های این نرم افزار به شمار می آید که به شما اجازه میدهد تا با داشتن کنترل کامل بر روی ایستگاه های رادیویی می توانید در هر زمان آن ها را حذف یا اضافه کنید.

RarmaRadio.center

ویژگی های  نرم افزار Rarma Radio: :

– محیط کاربری ساده و آسان

– قابلیت استفاده و گوش دادن و ضبط ایستگاه های رادیویی مختلف دیگر به صورت همزمان

– دسترسی به گزینه ضبط اتوماتیک

– افزودن ایستگاه های مورد علاقه و یا حذف ایستگاه ها

– امکان افزودن و یا به روزرسانی ایستگاه ها در پایگاه داده های آنلاین

– پخش برنامه های رادیویی تصادفی در زمان های خاص

RarmaRadio

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/11/21نسخه جدید RarmaRadio Pro v2.72.2 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *