دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار RockWare LogPlot v7.4.113.119 – Win

RockWare LogPlot نرم افزار LogPlot یکی از برترین و قدرتمندترین ابزارها در زمینه رسم نمودارهای چینه شناسی، سنگ شناسی و همچنین لاگ های ژئوفیزیکی می باشد که ارائه شده است. از سال 1983 تاکنون دانشمندان و محققین زمین شناسی از این نرم افزار که ابزاری با کاربری ساده و انعطاف پذیری بالا می باشد، برای نمایش بصری اطلاعات ژئوتکنیک، محیط زیست و داده های معدنی استفاده می شود، بهره می برند. LogPlot داده های شما را به صورت بی نهایت و اسکرول و همچنین در قالب چند صفحه مجزا ارائه می نماید که شما قادرید یک یا چند صفحه از این داده ها را به صورت PDF یا HTML ذخیره نمایید. به علاوه شما این توانایی را دارا می باشید تا گزارش ها را به صورت تصویر با فرمت های BMP, TIFF و PNG ذخیره نمایید.

سایر مشخصات : با استفاده از LogPlot قادرید تا با یک نگاه به نمودارهای ترسیم شده اطلاعات دقیقی راجع به تخلخل، ستون های لیتولوژی و… به دست آورید و در تحقیقات خود به این نتایج رجوع نمایید. از نکات قابل توجه این نرم افزار کاربری ساده و آسان آن می باشد. به طوری که قادرید به راحتی با استفاده از ستون ها و ردیف های اطلاعاتی و داده های موجود در هر سلول به فعالیت بپردازید. همچنین می توانید داده های وارده را فیلتر کنید و به آسانی به بررسی و حتی ویرایش اطلاعات بپردازید. از دیگر ویژگی های جالب توجه LogPlot انعطاف بسیار بالای آن در طراحی لاگ می باشد، به طوری که در این بخش بیش از 40 قالب آماده در اختیار قرار داده شده است که قابلیت ویرایش و ادیت آن ها نیز وجود دارد.

LogPlot.center

ویژگی های نرم افزار RockWare LogPlot :

– قابلیت تبدیل فایل های Log Ascii Standard

– امکان نمایش عمق، ستون لیتولوژی و…

– دارای ابزارهای قدرتمند ویرایش و فیلتر کردن اطلاعات

– قابلیت دریافت خروجی با فرمت های مختلف

– دارای راهنما برای کلیه بخش های نرم افزار

RockWare LogPlot

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/6/8 نسخه جدید RockWare LogPlot v7.4.113.119 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *