دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Silent Install Builder 5.1.4 – win

Silent Install Builder یک ابزار عالی است که به شما در مواقع نیاز کمک می کند به سرعت یک مجموعه از نرم افزارها را بر روی چندین کامپیوتر نصب کنید. Silent Install Builder به شما این امکان را می دهد که به راحتی چندین برنامه را با یک کلیک نصب کنید. شما می توانید یک بسته نصب و راه اندازی که شامل نصب کننده های چند برنامه ای است توسط این نرم افزار ایجاد نمایید. برای نصب این برنامه ها، به سادگی می توانید با استفاده از این نرم افزار بسته را اجرا کنید و در این حالت نرم افزار ها به صورت خودکار در حالت پس زمینه نصب می شوند. این نرم افزار همچنین حالت های نصب بدون نظارت فرد را با توجه به اولویت های تعیین شده در نوع نصب برنامه و گزینه های خط فرمان را تعیین می کند. Silent Install Builder بهترین برنامه های کاربردی که اغلب برای اکثر سیستم ها ضروری است را مانند InstallShield، Wise، Nullsoft (NSIS) و دیگر موارد را به طور خودکار تشخیص می دهد.

Silent.Install.Builder.center

ویزگی های نرم افزار Silent Install Builder 5.1.4:

 قابلیت نصب خودکار نرم افزارها

قابلیت نصب نرم افزارها بر روی چندین سیستم

رابط کاربری ساده

قابلیت انتخاب اولویت های نصب

و …

مشخصات نرم افزار Silent Install Builder 5.1.4:

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

نوع نرم افزار : بهینه سازی

نوع فایل : EXE

 

Build silent installation packages
The Silent Install Builder allows you to easily install multiple programs with one click. You can create a setup package that contains multiple application installers. To install these applications, simply run the package. Programs will be installed automatically in background mode (silently).

Unattended installation exe and msi files
The most difficult task of unattended installation is determine the application installer type and command line options . The Silent Install Builder automaticaly recognise most common used application installers such as InstallShield, Wise, Nullsoft (NSIS) and other.

The list below contains some supported installers and their command line swithes:
InstallShield
Inno Setup
Nullsoft Installer (NSIS)
Windows Installer (MSI)

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *