دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار CloneBD v1.2.5.0 – Win

Slysoft CloneBD نرم افزار Slysoft CloneBD به کاربر این امکان را می دهد تا هرگونه اطلاعات و داده ای را از دی وی دی های Blu-ray روی هارد خود منتقل و یا ذخیره کند. کاربری آسان این نرم افزار باعث شده تا بتوانید تنها با چند کلیک ساده اطلاعات را کپی کنید. شما می توانید همه و یا قسمتی از اطلاعات را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید و سپس انتقال دهید و ذخیره نمایید. از تکنولوژی Blu-ray بیشتر برای ذخیره کردن ویدئو با کیفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار امکان تبدیل دیسک های BD-50 به یک دیسک BD-25, BD-9 یا BD-5 را دارد. به علاوه اینکه می توانید فرمت فایل های Blu-ray خود را به فرمت هایی مانند mp4, mkv, avi و … تبدیل کنید که رایج تر می باشند.

سایر مشخصات : با استفاده از نرم افزار Slysoft CloneBD نیاز به هیچ ابزار دیگری برای انجام فعالیت های مربوط به اینگونه دیسک ها را ندارید. زیرا این ابزار با در اختیار قرار دادن ابزارهای مختلف و متنوع همه نیاز کاربران این دیسک ها را پوشش می دهد. گنجایش دیسک های بلوری 25 گیگابایت برای هر لایه می باشد که بر خلاف دی وی دی های معمولی که با نور مادون قرمز رایت می شوند، با نور فرابنفش که داری طول موج کمتری می باشد رایت می شوند. همین امر موجب افزایش کیفیت و دقت این گونه دیسک ها می گردد.

Slysoft.CloneBD.center

ویژگی های نرم افزار Slysoft CloneBD :

– قابلیت عملیات کپی به صورت کلی و جزئی

– امکان انتخاب بخش های خاص مانند audio tracks/languages و subtitle languages برای ذخیره سازی

– قابلیت کپی دیسک های بلوری به صورت یک به یک

– قابلیت افزودن عنوان برای پیش نمایش دیسک ها

– قابلیت پشتیبانی از تمامی مناطق A,B,C

– کاربری بسیار ساده و آسان برنامه

Slysoft CloneBD

به روز رسانی :

در تاریخ 1398/02/31نسخه جدید CloneBD v1.2.5.0 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *