دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار SoftOrbits Sketch Drawer Pro v6.0 – win

SoftOrbits Sketch Drawer، این نرم افزار ابزاری است که به تبدیل تصاویر دلخواه شما به طرح های زیبا که با مداد ایجاد شده اند، می پردازد. با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های دیجیتالی خود را به آثار هنری تبدیل کنید. این نرم افزار بسیار سرگرم کننده تصاویر را به طرح های زیبا تبدیل می کند که تمامی مراحل فقط با چند کلیک ساده و چند ترفند قابل انجام هستند. این نرم افزار عکس هایی را برای تبدیل فریمور، یک تصویر معمولی رنگی از یک عکس عادی ایجاد می کند و سایه های مداد را دقیقا در محل صحیح خود قرار می دهد. طراحی کشویی این نرم افزار باعث می شود عکس ها را به طرح های سرگرم کننده تبدیل کنید. با استفاده از این نرم افزار در حقیقت، همه چیزهایی که لازم است تصویر را به یک طرح تبدیل کنید، یک کامپیوتر مجهز به نرم افزار عکس برای طراحی است. این نرم افزار ابزاری سریع، کوچک و بسیار آسان برای استفاده است. شما فقط کافی است یک عکس را باز کنید، لغزنده ها را حرکت دهید تا نتیجه را دوست داشته باشید و برای ساخت یک طرح مداد فوق العاده روی گزینه “ذخیره” کلیک کنید.

SoftOrbits.Sketch.Drawer.center عکس سنتر

ویژگی های نرم افزار SoftOrbits Sketch Drawer Pro v6.0:

طرح های رنگی مداد را با کلیک یک دکمه ایجاد کنید

تنظیمات لازم را اعمال کنید

طراحی های زیبایی ایجاد نمایید

رابط کاربری ساده

و …

مشخصات نرم افزار SoftOrbits Sketch Drawer Pro v6.0:

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

نوع نرم افزار : طراحی

نوع فایل : EXE

  • 2 replies
    1. - says:

      برنامه زمانی که بدون اینترنت اجرا میشه و میخواهیم سریال را وارد کنیم خطای اتصلال به سرور میده.
      اگر اینترنت هم وصل باشه کلا برنامه نه اجرا میشه و با هر ترفندی مثل قطع و وصل کردن موقتی در زمان اجرای برنامه یا خطای قبلی میده یا برنامه زمان رجیستر شدن هنگ میکنه.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *