دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Song cutter Pro-Advance v1.5 برای اندروید

Song Cutter نرم افزاری بسیار ساده برای ویرایش ویدئو , ساخت آهنگ زنگ و برش آهنگ های مورد نظر است . شما می توانید از این برنامه به راحتی برای ویرایش ویدئو ها و فایل های صوتی خود استفاده کنید . حال دیگر قادر هستید فایل های موسیقی مختلف را برش داده و به روش های خود با یکدیگر ریمیکس کنید . بسیاری از نرم افزار های ویرایشگر مختلف چنین ویژگی هایی را در اختیارتان می گذارد ولی Song Cutter در محیط ساده و آسان این کار را بسیار راحت و لذت بخش تر می سازد . علاوه بر برش و ویرایش ویدئو ها قادر هستید فرمت کلیپ های تصویری مختلف را تبدیل کنید . بسیاری از ویژگی های کاربردی و مختلفی در این نرم افزار در اختیار شماست هر چه زود تر دانلود کرده و کلیپ ها و صدا های میکس شده بی نظیری را تولید کنید .

دانلود Song cutter Pro-Advance جدید

ویژگی های نرم افزار Song cutter Pro-Advance :

– ساخت آهنگ های زنگ

– ساخت کلیپ های فیلم در فرمت های مختلف

– پشتیبانی از چند زبان

– امکان ویرایش فایل های صوتی و تصویری در فرمت های مختلف

– امکان ضبط و ساخت زنگ های تماس بی نظیر

– پشتیبانی از تمام فرمت های آهنگ MP3 ، WAV ، AAC ، AMR ، 3GPP ، 3GP ، M4A ، OGG. انواع ویدیوها با افکت ، فیلتر و آهنگ های پس زمینه ای

– امکان انجام برش های عالی برای ساخت آهنگ های ریمیکس

– امکان اشتراک گذاری راحت فایل های ویرایش شده

Song cutter Pro-Advance

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *