دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار SoundCloud v2022.10.06 برای اندروید و iOS

SoundCloud

نام نرم افزار اندرویدی و ابزار بسیار تازه و جدید همواره جدیدترین و تازه ترین موسیقی های بارگذاری شده را به طور روزانه در اختیار شما قرار دهد. شما در این نرم افزار قادرید که همه روزه به تمام موسیقی های جدید به آسانی دسترسی داشته باشید و با توجه به علاقه و سلیقه خود آنها را فیلتر و جستجو کنید و به انتخاب آنها دست بزنید. سیستم آپلودی که در این نرم افزار استفاده شده باعث کمک به کاربران بر اساس پیشنهادهای متناسب با هر شخص شده است. بدین صورت که موسیقی های جدید، سبک ها و قطعه هایی که توسط شما پسندیده شده اند، به شما نمایش داده می شود. بنابراین در SoundCloud شما با توجه به سلیقه و ذائقه خود موسیقی ها را به آسانی انتخاب می کنید . سایر مشخصات : باید این نکته را مدنظر قرار دهید که SoundCloud بزرگترین پلتفورم موسیقی و صدا در سراسر دنیا می باشد به طوری که دارای بیش از 150 میلیون قطعه موسیقی می باشد که هر روز بر عدد آن افزوده می شود. کاتالوگ عظیم این نرم افزار به شما اجازه می دهد که موسیقی های روز هیپ هاپ، الکترونیکی، راک، کلاسیک، جاز، پادکست ها و… را در اختیار داشته باشید. بنابراین فرقی نمی کند که شما در کجا هستید یا مشغول چه کاری می باشید، با SoundCloud همیشه همه موسیقی ها در اختیار شماست. این نرم افزار محبوب و همه چیز تمام محصول شرکت SoundCloud می باشد که صدها میلیون کاربر از آن استفاده می کنند بنابراین نیاز به توضیح بیشتری نمی باشد.

ویژگی های

نرم افزار SoundCloud

:

– بیش از 150 میلیون قطعه موسیقی

– با توجه به سلیقه خود از پیشنهادهای نرم افزار استقبال کنید!

– دسترسی به تمام موسیقی های جدید و یا حتی بسیار قدیمی

– ارتباط با هنرمند مورد علاقه خود به طور مستقیم

– ساخت پلی لیست مورد نطر خود برای موقعیت مختلف

  • تغیرات نسخه v2022.10.06 :
  • سایت رسمی برنامه تغییری برای این نسخه اعلام نکرده است .
نام: SoundCloud
حجم فایل: 88 مگابایت
شرکت سازنده: SoundCloud
تاریخ انتشار: 2019
ورژن: v2022.10.06
آپدیت: 19 مهر 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید و ios
مناسب برای گروه سنی: 3 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 6.0 به بالا و آی او اس 8 به بالا

به روز رسانی :

1401/07/19 نسخه v2022.10.06 اضافه شد.
  • 2 replies
    1. علیرضا says:

      سلام من دوروزه نمیتونم از سایتتون هیچی دانلود کنم و ارور میده با سایت های دیگه ایرانی هیچ مشکلی ندارم فقط سایت شماست متاسفانه

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *