دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار SprutCAM 2007 – Win

SprutCAM نرم افزار SprutCAM یک ابزار بسیار قدرتمند CAM به منظور طراحی و اتخاذ استراتژهای مختلف برای ماشین کاری می باشد. با استفاده از این نرم افزار به آسانی به صورت سه بعدی مسیرهای چندگانه مختلف را برای ماشین کاری چند محوره اتخاذ کنید تا در زمان و قیمت تمام شده محصول صرفه جویی نمایید. در این نرم افزار بیش از 30 استراتژی مختلف و البته منحصر به فرد در نظر گرفته شده است. با SprutCAM به آسانی به ماشین کاری 4 محوره بپردازید و برای مسیرهای پیچیده و پیشرفته ساده ترین راه ها را پیدا کنید. این نرم افزار که ویژه برنامه نویسی CNC طراحی شده است نسبت به سایر نرم افزارهای CAM موجود در بازار کاربردی تر و البته مقرون به صرفه تر می باشد.

سایر مشخصات : نرم افزار SprutCAM قادر است تا مسیرهای ابزار را برای برنامه نویسی چهار محوره تولید کند و این امکان را در اختیار شما بگذارد تا برنامه ها و قطعه های پیچیده مانند چرخ دنده ها را بدون نیاز به چرخاندن و ستاپ مجدد قطعه ایجاد کنید تا در زمان و هزینه ها صرفه جویی شود. به آسانی با استفاده از این نرم افزار ماژول های مختلف از جمله روانکاری را در ماشین کاری دخیل کنید و برای اتمام برنامه استراتژی های مختلف اعمال کنید. به علاوه از تنوع بسیار ابزارها برای هرچه بهینه تر کردن برنامه کمک بگیرید.

SprutCAM.center

ویژگی های نرم افزار SprutCAM :

– ماشیکاری 4 محوره

– اشکال و انواع مختلف ابزارهای برش

– اتخاذ استراتژی های مختلف برای ورود و خروج ابزار به قطعه

– دارای گزینه های مختلف چرخش ابزار و…

SprutCAM

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *