دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار SRWare Iron v70.0.3650.0 – Win

SRWare Iron مرورگرهای وب همیشه مهم ترین نقش را در مرتبط ساختن ما با دنیای اینترنت و شبکه ها ایفا می کنند. در این بین مرورگرهای بسیاری وجود دارند که هر یک دارای ویژگی ها و خصوصیات خاص خود می باشند. مهم ترین فاکتور در استفاده و انتخاب مرورگر سرعت و امنیت آن می باشد. همه ما با مرورگر کروم آشنا هستیم و این را هم می دانیم که دارای ایرادات و مشکلاتی می باشد. با این وجود یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین مرورگرها می باشد که توسط کاربران استفاده می شود. مرورگر SRWare Iron یک مرورگر متن باز است که بر مبنای مرورگر کروم نوشته شده است که بر اساس ادعای سازندگان مشکلات کروم را ندارد و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. محیط کاربری زیبا و ساده آن باعث می شود انتخاب مناسبی برای کاربران باشد.

سایر مشخصات : مرورگر کروم با وجود داشتن سرعت بالا در بارگذاری صفحات و داشتن طرحی ساده و کاربرپسند، همواره از لحاظ امنیت مورد انتقاد متخصصان قرار گرفته است. SRWare Iron که بر اساس کدهای باز کروم طراحی شده است و همه امکانات و قابلیت های کروم را دارا می باشد روی موضوع امنیت متمرکز شده است و توانسته امنیت کاربران و اطلاعات آنها را بالا ببرد. بنابراین اگر از طرفداران مرورگر کروم می باشید و قصد دارید علاوه بر داشتن همه امکانات آن از سطح امنیتی بالایی برخوردار شوید می توانید از مرورگر SRWare Iron به عنوان یک گزینه مطمئن و امن استفاده کنید و بهره ببرید.

SRWare.Iron.center

ویژگی های مرورگر SRWare Iron :

– محیط کاربری ساده و بسیار کاربر پسند

– دارای سرعت بالا در بارگذاری صفحات

– دارا بودن امنیت بسیار بالا در مقایسه با کروم

– سازگار با کلیه سیستم عامل ها

– حجم کم وسبک بودن نرم افزار

– قابلیت اسکن فایل ها قبل از دانلود

SRWare Iron

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/9/4نسخه جدید SRWare Iron v70.0.3650.0 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *