دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار StarBurn رایت دیسک

نرم افزار StarBurn رایت دیسک ، نرم افزاری قدرتمند برای رایت انواع دیسک های CD , DVD و … می باشد که به تازگی توسط کمپانی StarBurn Software برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . نرم افزار StarBurn به شما امکان رایت سی دی ، دی وی دی ، Blu-ray و HD-DVD رسانه ها را می دهد . نرم افزار StarBurn دارای ابزار اختصاصی برای ایجاد یک تصویر دیسک و گرفتن آهنگ های صوتی است . در نرم افزار StarBurn شما می توانید نسخه های اضافی از مجموعه سی دی های صوتی خود را ایجاد کنید و به طور مستقیم از کامپیوتر روی دیسک سخت خود گوش دهید . این نرم افزار قادر به پردازش یا جریان های فشرده صوتی در پرواز است . این به این معنی است که می توانید یک CD صوتی از فایل های MP3 / WMA بدون فشرده سازی آنها و ذخیره سازی یک کپی میانی بر روی دیسک سخت خود را از بین ببرید . بوت سی دی ، دی وی دی ، بلو ری ، HD-DVD در این نرم افزار فراهم شده است ، با این ویژگی می توانید به ایجاد سفارشی رسانه های نوری استفاده از CD / DVD / Blu-Ray به / HD-DVD به عنوان یک دیسک فلاپی بوت بپردازید .

 

ویژگی های نرم افزار StarBurn :

رایت سی دی ، دی وی دی ، Blu-ray و HD-DVD رسانه ها و …

– پشتیبانی از CD-R/RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, BD-R/RE, HD-DVD-R/RW and DVD-RAM

پردازش محتوای صوتی : شما می توانید آهنگ های صوتی را به عنوان WAV (فشرده نشده) و WMA (فشرده ویندوز رسانه های صوتی) فایل را ذخیره کنید

– قابلیت ساخت دیسک های بوت

– دارای حجم کم و رابط کاربری آسان

 

تصویری از محیط نرم افزار StarBurn

Screenshot.StarBurn

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *