دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Stellar Partition Manager Mac OS X

نرم افزار Stellar Partition Manager 2.5.0.1 Mac OS X اپلیکیشن کارآمد و قدرتمندی است که به شما اجازه می دهد به راحتی پارتیشن های هارد درایو Mac خود را پاک کنید، تغییر سایز دهید و یا فرمت کنید. شما عزیزان اکنون می توانید این نرم افزار را از سرور های قدرتمند دانلود فارسی دریافت کنید .

 

– فضای هارد دیسک خود را با آرامش مدیریت کنید : 

با کمک نرم افزار  Stellar Partition Manager ، شما می توانید به راحتی فضای خالی بر روی هارد درایو خود را دسته بندی کنید و کارآمدی و اجرای سیستم Mac خود را ارتقا دهید. از این رو، شما میتوانید حجم هارد دیسک خود را مدیریت کنید و یا از طریق رابط کاربری ساده ی این نرم افزار دی وی دی Boot ایجاد کنید. همانطور که انتظار دارید، Stellar Partition Manager این امکان را به شما می دهد که تنها با چند کلیک، فضای مورد نظر خود را پاک کنید و یا حجم آن را کاهش و یا افزایش دهید یا پارتیشنی جدید در هارد درایو خود ایجاد کنید.

 

 – ایجاد دیسک های Bootable پیش از تغییر تنظیمات بر روی هارد دیسک اصلی : 

علاوه بر این، Stellar Partition Manager قادر است که از تمامی حجم های خالی موجود برای ایجاد پارتیشن جدید استفاده کند . البته باید متذکر این نکته شد که قبل از انجام هرگونه عملیاتی بر روی Boot Volume سیستم Mac خود، باید دیسک Boot برای سیستم خود را ایجاد کنید. البته پیشنهاد میشود که پیش از انجام هر عملیاتی از داده ها و اطلاعات خود Backup تهیه کنید تا با مشکل از دست دادن اطلاعات روبرو نشوید.

از پنجره ی اصلی برنامه Stellar Partition Manager ، شما می توانید همه ی حجم های موجود در هارد درایو خود را همراه با اطلاعات داخل آها را مشاهده کنید . هنگامی که دیسک Bootable ایجاد شد ، شما میتوانید سیستم خود را Reboot کرده و از Boot DVD برای ایجاد تغییرات بر روی هارد درایو اصلی استفاده کنید.

 

– پنهان کردن پارتیشن های مشخص و مخفی کردن اطلاعات شخصی از دیگران : 

نرم افزار Stellar Partition Manager از طریق چینش و مرتب سازی منطقی و با همکاری کاربر در پارتیشن بندی هارد درایو، میزان کارای Mac شما را افزایش میدهد . علاوه بر این، شما این امکان را دارید که با پنهان کردن موقتی بخشی از اطلاعات خود، مانع دسترسی بی اجازه به آن بشوید و می توانید با کلیک کیردن بر روی گزینه “Reveal” اطلاعات را از حالت پنهان خارج کنید . با وارد شدن به پنجره “تنظیمات” برنامه، قادر خواهید بود که Stellar Partition Manager را خاموش کنید و پس از انجام همه عملیات ها Mac خود را به حالت Sleep در بیارید . 

 

– امکاناتی که Stellar Partition Manage به شما ارائه می کند : 

– ایجاد پارتیشن های جدید

– حذف کردن پارتیشن ها

– عملیات های Roll Back

– فرمت کردن پارتیشن ها

– ایجاد دی وی دی Boot 

– مخفی کردن / نمایش دادن پارتین ها

 

تصویری از محیط برنامه  Stellar Partition Manager 2.5.0.1 :

Stellar Partition Manager 2.5.0.1

 

– امکانات جدید Version 2.5.0.1 :

– پشتیبانی از OS X Mavericks

– پشتیبانی از Keyboard و Mouse وایرلس در Boot DVD

 

– سازگاری : 

– Intel, 32-bit processor

– Mac OS X 10.6 یا جدیدتر

 

دانلود نرم افزار Stellar Partition Manager Mac OS X با لینک مستقیم از دانلود فارسی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *