دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Sysinternals Suite v2017.12.30 – Win

Sysinternals Suite نرم افزار Sysinternals Suite ابزاری قدرتمند از مایکروسافت می باشد که به منظور پیکربندی، بهینه سازی، آزمایش، شناسایی و رفع مشکلات سیستم عامل ویندوز ارائه شده است. در این نرم افزار ابزارهای متنوعی وجود دارد تا تمام مشکلات و ایرادات موجود در ویندوز را شناسایی و رفع نماید. در واقع Sysinternals Suite شما را قادر می سازد تا بتوانید رایانه خود را بهینه سازی کنید و از کار کردن با آن لذت ببرید. سیستم عامل ویندوز دارای بخش های بسیار گسترده و متنوع می باشد که هر بخش دارای تنظیمات مخصوص به خود می باشد، که این نرم افزار با در اختیار قرار دادن تمامی بخش ها با تنظیمات کامل به کاربر، کار را آسان، سریع و دقیق کرده است. به طور مثال ابزاری برای کنترل و مدیریت استارت آپ وجود دارد که به آسانی می توانید برنامه های غیر ضروری را از فرآیند استارت آپ حذف نمایید.

سایر مشخصات : قابلیت هایی که تسک منیجر ویندوز ارائه می دهند در مقابل قابلیت های این نرم افزار ناچیز می باشد. در این نرم افزار می توانید منابع مصرفی هر فرآیند شامل حافظه، پردازشگر، شبکه و… را مشاهده کنید. ممکن است تجربه این را داشته باشید که در زمان نصب نرم افزارها یا بازی های حجیم فرآیند نصب در نیمه راه متوقف شود و یا به کندی انجام شود که در بسیاری از موارد به دلیل مسدود بودن پراسس فرزند و در وضعیت انتظار بودن پراسس والد می باشد. با استفاده از Sysinternals Suite قادرید تا پراسس فرزند را متوقف کنید و پراسس والد را فعال نمایید تا فرآیند نصب به سرعت انجام شود. اینها تنها بخشی بسیار کوچک از قابلیت های این نرم افزار کارآمد می باشد. بنابراین اگر به دنبال هرچه بهتر و بهینه کردن ویندوز خود می باشید Sysinternals Suite را بهترین راهکار می باشد که سازندگان ویندوز در اختیار کاربران خود قرار داده اند.

Sysinternals.Suite.center

ویژگی های نرم افزار Sysinternals Suite :

– قابلیت نمایش و مدیریت دیسک ها

– امکان بررسی خطاهای مربوط به بلو اسکرین

– قابلیت نمایش کامل اطلاعات سیستم

– نمایش اطلاعات مربوط به درایوهای NTFS

– دارای ابزارهای Defrag

– قابلیت استارت و توقف بسیاری از سرویس های ویندوز

– و ده ها قابلیت مهم و کاربردی دیگر

Sysinternals Suite

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *