دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Talon for Twitter plus v6.9.0 برای اندروید

Talon for Twitter plus تمام خواسته های کاربران را در استفاده از توییتر پوشش می دهد. باید به این نکته توجه کرد که این نرم افزار بیشترین امتیاز را در بین نرم افزارهای مربوط به توییتر در پلی استور دارد. ویژگی های منحصر به فردی وجود دارد که باعث شده این نرم افزار عنوان برترین را از آن خود کند. ویژگی هایی مانند قابلیت شخصی سازی تم و رنگ ها، دارای حالت شب، تایم لاین فشرده که باعث می شود بخش کمتری از صفحه نمایش را اشغال کند، ابزارهای فالو و نمایش پاسخ ها به هر توییتی. اگر کاربر خاصی را مد نظر دارید می توانید با تنظمات ویژه همیشه از همه توییت ها و فعالیت های او آگاه شوید. تنظیمات مربوط به حالت سکوت که می توانید برای افراد، توییت ها، هشتگ ها، کلاینت های توییتر و… تنظیم کنید. اینها قطره ای از امکانات دریایی این نرم افزار محبوب می باشد.

سایر مشخصات : این نرم افزار همچنین پشتیبانی زنده و کاملا آنلاین برای دریافت پیام ها و هر آنچه وجود دارد، انجام می دهد. تم های ویژه که در سه دسته بندی روشن، تیره و سیاه و سفید قرار دارند در اختیار کاربر می باشد. به علاوه می توانید کاربران ویژه خود را در یک صفحه مجزا قرار دهید. از شکلک های بسیار متنوع و زیبایی که قرار داده شده است به آسانی استفاده کنید. اگر تمایل به استفاده از ویجت برای قرار دادن روی صفحه موبایل را دارید می توانید به دلخواه ویجتی را قرار دهید. همچنین می توانید به آسانی کاربری را بلاک کنید! این نرم افزار که بسیار کاربر پسند بوده و تجربه استفاده از توییتر را متحول کرده محصولی از شرکت Luke Klinker می باشد که می توانید شما هم تجربه جدید و بی نظیری در استفاده از توییتر داشته باشید.

دانلود نرم افزار Talon for Twitter plus

ویژگی های نرم افزار Talon for Twitter plus :

– نسخه کامل و پچ شده که نیاز به هیچ پرداختی ندارد!

– قابلیت پشتیبانی از دو حساب کاربری برای استفاده از توییتر به طور همزمان

– دارای جدول زمانی اختصاصی برای نمایش اطلاعات پیام ها، تصاویر و…

– قابلیت تنظیم اندازه متن ها

– دارای حالت های شب، Do not disturb و پنهان کردن نوار ابزار

– پخش ویدئوها و GIF ها در تایم لاین

– جستجوی آسان GIF ها و دیگر موارد

– قابلیت ویرایش تصاویر قبل از اشتراک گذاری

– و ده ها ویژگی منحصر به فرد دیگر…

Talon for Twitter plus

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *