دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Threema 2.94 برای اندروید

Threema نرم افزاری است که نسخه جدید آن برای دستگاه های هوشمند با سیستم عامل اندروید اخیرا عرضه شده است . این نرم افزار امن ترین مسنجر در سطح دنیا است و برای شرکت ها و دولت کاربرد زیادی دارد زیرا داده های شما را از دست هکر ها دور نگه داشته و از آن ها به خوبی محافظت می کند . این نرم افزار تمام جمله های پیام های شما , چت های گروهی , فایل های رسانه ای و حتی پیام های وضعیت را به طور کامل رمز گذاری می کند تا به دست افراد ثالث نیفتد . شما می توانید با استفاده از این نرم افزار اطمینان حاصل کنید که پیام های ارسالی و دریافتی شما را فقط طرف مقابل می تواند ببیند و هیچ کس حتی سازندگان این نرم افزار نمی توانند به آن ها دسترسی داشته باشند. این نرم افزار برای رمز گذاری گفت و گو و رسانه های شما از یک منبع قابل اعتماد به نام کتابخانه NaCl برای رمز گذاری استفاده می کند . کلید های رمز گذاری استفاده شده توسط این فن آوری به طور امن در دستگاه کاربر ذخیره شده و از در های پشتی و یا کپی کردن این داده ها جلوگیری می شود .

دانلود نرم افزار Threema برای اندروید

قابلیت های نرم افزار Threema : – ایجاد نظرسنجی با قابلیت های منحصر به فرد – امکان رسال متن و پیام های صوتی – ارسال هر نوع فایل از جمله PDF ، GIF متحرک ، MP3 ، DOC ، فایل های فشرده و … – اشتراک گذاری فیلم ها ، عکس ها و مکان – ایجاد چت گروهی و امکان اضافه و حذف کردن اعضا در هر زمان – همگام سازی با مخاطبین شما (اختیاری) – تایید هویت یک تماس با اسکن کد QR شخص – استفاد به عنوان ابزار پیام رسانی ناشناس لحظه ای

Threema

  • 2 replies
    1. مهدی says:

      سلام دوستان اگر امکان داره این ورزش را برایخ رید و دانلود بزارید Core de Force

      پاسخ دادن
      • Hossein Abolhassani says:

        سلام, لطفا این درخواست را در فروم مطرح کنید
        http://forum.download.ir

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *