دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار TMG Solvers Updates R2019.4.1 – Win

TMG Solvers Updates آپدیت کاملی برای نرم افزاری کاربردی برای شبیه‌سازی حرارتی و سیالات نرم افزار Siemens NX است. تجزیه و تحلیل حرارتی Siemens NX TMG (TMG) در سری I-deas NX مدلسازی و شبیه سازی حرارتی سریع و دقیق را فراهم می کند. افزایش توانایی های NX MasterFEM، TMG، باعث می شود فرایندهای انتقال غیرخطی و گذرا از جمله هدایت، تابش، جذب آزاد و اجباری، جریان سیال و تغییر فاز، مدل سازی شود. فن آوری پیشرو فناوری لبه قابلیت اطمینان جامع و سرعت بالای راه حل برای حتی مشکل ترین چالش ها را فراهم می آورد. با TMG، تجزیه و تحلیل دقیق حرارت را می توان به سرعت و به طور موثر انجام، ارائه بینش مهندسی و سرعت چرخش مورد نیاز برای اطمینان از موفقیت در چرخه توسعه سریع امروز. نرم افزار TMG Solvers Updates تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. یکی از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای شبیه‌سازی حرارتی و سیالات نرم افزار Siemens NX برای خود داشته باشید. این نرم افزار به شما کمک می کند که با کمترین دانش ممکن در زمینه شبیه‌سازی حرارتی و سیالات نرم افزار Siemens NX و به سادگی تمامی آنچه را که نیاز دارید انجام داده و از کار کردن با آن لذت ببرید.

برای اعمال این آپدیت باید یکی از نسخه های Siemens PLM NX 11-12 و یا Siemens PLM NX 1847/1851/1855 را از قبل بر روی سیستم خود داشته باشید.

www.download.ir_TMG Solvers center

ویژگی های نرم افزار TMG Solvers Updates :

– سادگی کار با نرم افزار

– افزایش بهره‌وری در شبیه‌سازی‌های حرارتی و جریان

– انجام محاسبات و آنالیز انتقال حرارتی در طراحی‌های صنعتی

– بهره‌گیری از موتور قدرتمند شبیه‌سازی I-deas

– سازگاری با نسخه‌های مختلف Siemens NX

-محیط بسیار قویی

-ابزار بسیار قویی شبیه‌سازی حرارتی و سیالات نرم افزار Siemens NX

– نرم افزار کاربردی شبیه‌سازی حرارتی و سیالات نرم افزار Siemens NX

-انجام شبیه‌سازی حرارتی و سیالات نرم افزار Siemens NX با در کمترین زمان

-و ….

مشخصات نرم افزار TMG Solvers Updates  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2019

نوع نرم افزار :  شبیه‌سازی حرارتی و سیالات نرم افزار Siemens NX

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *