دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Transcribe! v8.74.0 – win

Transcribe این نرم افزار برنامه ای دستیار برای افرادی است که می خواهند یک قطعه موسیقی را از یک ضبط کننده صدا با دقت گوش داده تا بتوانند تمامی آنچه که ضبط شده است را یادداشت نمایند و آن را ذخیره کنند. این نرم افزار تمامی آنچه که در فایل های ضبط شده وجود دارد را یادداشت نمی کند، اما اساسا یک برنامه پخش تخصصی است که برای اهداف رونویسی بهینه سازی شده است. این ویژگی های خاص رونویسی را در پخش کننده های معمولی پیدا نمی کند. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید سرعت پخش صداها را تغییر داده تا بتوانید با تمرکز بیشتری به این فایل های صوتی گوش دهید. همچنین با استفاده از تغییر فرکانس صداها که در این نرم افزار موجود است می توانید میزان کلفتی و یا نازکی صداهای ضبط شده را نیز تغییر دهید. همانطوریکه گفته شد این نرم ابزاری برای پخش فایل های ضبط شده به منظور یادداشت تمامی نکات آن است.

 

نام: Transcribe
شرکت سازنده: seventh string
ورژن: v8.74.0
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

در تاریخ 1398/05/08نسخه جدید Transcribe! v8.74.0 اضافه شد.
  • 2 replies
    1. رضا says:

      سلام
      فایل پچ ایراد دارد و روی آپدیت جدید ویندوز نمی‌توان آن را باز کرد!

      پاسخ دادن
      • فراز محمدی says:

        دوست عزیز من همین الان به شخصه تستش کردم هیچ مشکلی نداشت فایل پچ رو که باز میکنید لایسنس باید بسازید بعد تو برنامه اون کد رو وارد کنید تا رجیستر بشه

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *