دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار TSplus Enterprise Edition 11.60.9.30 – Win

مجازی سازی برنامه ها امروزه جزو کارهای پرطرفداری شده است که روز به روز بر تعداد کاربران و به طبع نیز بر تعداد نرم افزار های موجود برای انجام آن افزوده می شود. TSplus Enterprise Edition یک نرم افزار قویی و کاربردی که در رده نرم افزار های مجازی سازی برنامه ها قرار دارد و با دارا بودن حیطه گسترده ایی از امکانات و توانایی ها شما را در توسعه و بکار گیری این نرم افزار یاری می کند. این نرم افزار امروزه جزو رده های بسیار محبوب در زمینه مجازی سازی برنامه ها است که با توجه به گستردگی استفاده کنندگان از نرم افزار های مجازی سازی برنامه ها امروزه علاقه مندان به خوبی نرم افزار TSplus Enterprise Edition را می شناسند. این محصول کاربردی یکی از قوی ترین و بی شک بهترین نرم افزار های مجازی سازی برنامه ها است که در حال حاضر در اینترنت و برای دانلود در دسترس است. نرم افزار TSplus Enterprise Edition با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی هایی همچون سادگی در محیط کار، رابط گرافیکی قویی و بسیاری دیگر خصوصیات که در پایین به آنها اشاره شده است، شما در زمینه مجازی سازی برنامه ها همراهی خواهد کرد. نرم افزار TSplus Enterprise Edition تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند.

TSplus Enterprise Edition center www.download.ir

ویژگی های نرم افزار TSplus Enterprise Edition :

– سادگی کار با نرم افزار

-محیط بسیار قویی

-سازگار با تمامی سیستم های تحت ویندوز

-ابزار بسیار قویی مجازی سازی برنامه ها

– کاربردی در مجازی سازی برنامه ها

-انجام مجازی سازی برنامه ها با بیشترین سرعت و کمترین زمان

-حجم مناسب نسبت به دیگر نرم افزارها

-سازگار با تمامی سیستم های سخت افزاری

-و ….

مشخصات نرم افزار TSplus Enterprise Edition  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده :   TSplus

نوع نرم افزار :  ابزار مجازی سازی برنامه ها

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

TSplus Enterprise Edition is a gadget with rich features for virtualizing applications for use on networks. You can have this program secure access to all programs and have a virtual gateway to install different systems and windows. With the least cost you can virtualize applications and get involved with the technology of this application. Various types of virtualization are provided by this program, and organizations and companies can benefit from it without problems. This program is suitable for running on the network and allowing remote access. All features of the program are supported through the RD5 protocol and TSplus Enterprise Edition can provide access to all applications through the ports of this protocol.

TSplus Enterprise Edition

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *