دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Vector Magic Desktop Edition v1.15

از تصاویر با رنگ و شکل همیشگی خسته شده اید.تصاویر و عکس های خود را به عکس های برداری تبدیل کنید. تصاویر برداری بر خلاف عکسهای بیت مپ که با پیکسل های مربعی رنگی توصیف می شوند توسط اشکال مانند دایره و مربع توصیف می شوند . نرم افزار Vector Magic Desktop Edition این امکان  را در اختیار شما قرار میدهد که عکس های بیت مپ( عکس های معمول) را به تصاویر برداری تبدیل کنید. اشکال تصویر برداری توصیف دقیق ریاضی تصویر است و میتوانند بدون شطرنجی شدن و از دست دادن کیفیت (مشکلی که عکس های بیت مپ دارند) بزرگ نمایی شوند.

56Copy

ویژگی های نرم افزار Vector Magic Desktop Edition :

  • بدون نیاز به روتوش دستی

روتوش بادست برای هر عکس زمان زیاذی از شما می گیرد با تبدیل عکس ها به عکس برداری انرژی خود را صرف کارهای بهتر کنید.

  • دقت بهتر

اگر شما خروجی نرم افزارVector Magic با سایر نرم افزار ها مثل فتوشات مقایسه کنید متوجه میشوید که عکس های تولیدی بیشتر به عکس ورودی شباهت دارد.

  • تمیز کردن کمتر مورد نیاز است

نتایجVector Magic دارای نویز کمتری هستند، در حالیکه جزئیات بیشتری را از بیت مپ اصلی استخراج می کند. به طور معمول شما باید زمان زیادی را صرف تمیز کردن خروجی یک نرم افزار ویرایش عکس کنید با استفاده از Magic Vector شما  اغلب می توانید از اخروجی بلافاصله استفاده کنید و اگر نیاز به تمیز کردن داشته باشد معمولا  زمان بسیار کمتر از سایر نرم افزار ها لازم است.

  • رابط کاربری ساده تر با آزمون و خطا کمتر

اگر از ابزارهای  دیگر استفاده کردید، احتمالا متوجه شده اید که آنها دارای تنوع تنظیمات و تنظیمات گیج کننده هستند و  شما نیاز دارید تا به طور تصادفی ترکیب های مختلف برای  نتیجه قابل قبول امتحان کنید. رابط کاربری ساده Vector Magic  نوید کار اسان تر را به شما میدهد.

Vector Magic Desktop Edition

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *