دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Vienna Ab initio Simulation Package (VASP) v5.4.4 Source Code – Linux

Vienna Ab initio Simulation Package نرم افزار Vienna Ab initio Simulation Package که مخفف آن VASP می باشد یک بسته برای کلیه دانشجویان و محققین می باشد که در زمینه شیمی، شیمی فیزیک و کوانتوم مکانیکی فعالیت و مطالعه دارند. این نرم افزار بسیار مشهور ابزاری برای انجام پویایی مولکولی با استفاده از شبه پتانسیل ها می باشد. در این نرم افزار با کلیه تحلیل ها بر اساس تعامل بین یون ها و الکترون ها با استفاده از شبه پتانسیل های (Vanderbilt ultrasoft (US-PP یا روش موج پیشرفته پروژکتور (PAW) توجیه و توصیف می شوند. توجه داشته باشید که هر دو تکنیک اجازه کاهش قابل توجهی از تعداد موج ها در هر اتم برای فلزات انتقالی و عناصر ردیف اول را می دهند.

سایر مشخصات : رویکرد اجرا شده در VASP مبتنی بر یک تقریب چگالی محلی با دمای محدود (با انرژی آزاد به عنوان مقدار تغییری) و یک ارزیابی دقیق از وضعیت زمین الکترونیکی لحظه ای در هر مرحله MD با استفاده از طرح های ماتریس موثر و طرح اختلاط Pulay می باشد. با استفاده از این نرم افزار نیروها و تنش ها را به راحتی محاسبه کنید. از جمله ویژگی های بارز این نرم افزار پاسخ خطی به میدان های الکتریکی، خصوصیات دی الکتریک استاتیک، تانسورهای پیزو الکتریک و همچنین پاسخ به جابجایی های یونی می باشد.

VASP.center

ویژگی های نرم افزار Vienna Ab initio Simulation Package :

– پشتیبانی از دینامیک مولکولی Oppenheimer

– پشتیبانی از قطبش ماکروسکوپی و میدان های الکتریکی محدود

– قابلیت تنزل دی الکتریک وابسته به فرکانس در تقریب ذرات مستقل

– پشتیبانی از ویژگی ها و خواص نوری

Vienna Ab initio Simulation Package

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *