دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار VRayPattern for 3DS Max v1.080 – Win

استفاده از نرم افزار های ایجاد کپی متعدد از یک شکل هندسی در 3Ds Max روز به روز در حال افزایش و به طبع تعداد کاربران این دسته از نرم افزار ها نیز بیشتر می شود. اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که با ایجاد کپی متعدد از یک شکل هندسی در 3Ds Max سر و کار دارید و نیازمند یک نرم افزار مناسب در زمینه ایجاد کپی متعدد از یک شکل هندسی در 3Ds Max هستید ،نرم افزار VRayPattern for 3DS Max یکی از حرفه ایی ترین نرم افزارهای ایجاد کپی متعدد از یک شکل هندسی در 3Ds Max جزو برترین نرم افزار ها در زمینه ایجاد کپی متعدد از یک شکل هندسی در 3Ds Max است. کمپانی  مدت چندین سال است که محصولات خود را در زمینه های مختلف عرضه کرده که همواره جزو پر طرفدار ترین نرم افزارها بوده اند. نرم افزار VRayPattern for 3DS Max یکی دیگر از محصولات این شرکت است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه ایجاد کپی متعدد از یک شکل هندسی در 3Ds Max بر آورده سازید.  امروزه استفاده از ایجاد کپی متعدد از یک شکل هندسی در 3Ds Max به صورت روز افزونی در حال افزایش است و این زمنیه ظهور نرم افزار های بسیار زیادی را در زمنیه ایجاد کپی متعدد از یک شکل هندسی در 3Ds Max باعث شده است. ابزارهای ایجاد کپی متعدد از یک شکل هندسی در 3Ds Max با توجه به گستردگی باید دارای محیط کاری بسیار قویی و همچنین سازگاری با اکثر سیستم ها و نیز سادگی کار باشند. نرم افزار VRayPattern for 3DS Max با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی های خاص خود شما در امر ایجاد کپی متعدد از یک شکل هندسی در 3Ds Max به صورت پیشرفته ایی هدایت و همراهی خواهد کرد. از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای ایجاد کپی متعدد از یک شکل هندسی در 3Ds Max برای خود داشته باشید.  اگر شما هم مشتاق داشتن و استفاده کردن از این نرم افزار هستید، می توانید این آخرین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان و با کرک دانلود کنید.

VRayPattern c enter www.download.ir

ویژگی های نرم افزار VRayPattern for 3DS Max :

– سادگی کار با نرم افزار

-محیط بسیار قویی

-سازگار با تمامی سیستم های تحت ویندوز

-ابزار بسیار قویی ایجاد کپی متعدد از یک شکل هندسی در 3Ds Max

– نرم افزار کاربردی ایجاد کپی متعدد از یک شکل هندسی در 3Ds Max

-انجام ایجاد کپی متعدد از یک شکل هندسی در 3Ds Max با بیشترین سرعت و کمترین زمان

-حجم مناسب نسبت به دیگر ابزارها

-و ….

مشخصات نرم افزار VRayPattern for 3DS Max  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده :  VRayPattern

نوع نرم افزار :  ابزار ایجاد کپی متعدد از یک شکل هندسی در 3Ds Max

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

The VRayPattern plugin allows you to multiply the number of a geometric element with specified distances without having to consume too much system memory. One of the uses of this plugin can be used to make tile geometric elements (which have non-penetrating joints). VRayPattern also allows you to curve a geometric shape on any surface. This plugin acts like a Displacement mapping, although the Displacement map can only use vector pattern or raster patterns to cover the surface of a geometric element, but VRayPattern can use any geometric element.

 

 

VRayPattern for 3DS Max

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *