دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Waterfox v56.2.9 – Win/Mac/Linux/Android

Waterfox نرم افزار Waterfox در واقع ورژن 64 بیتی همان نرم افزار فایرفاکس می باشد که در بعضی موارد تغییراتی داشته. اگر شما از نرم افزار فایرفاکس به کرّات استفاده می کنید، حتما گاهی متوجه شده اید که در استفاده طولانی مدت از برنامه کاهش سرعت در بارگذاری از صفحات وب ایجاد می شود. در این نسخه از نرم افزار فایرفاکس که با عنوان دیگری عرضه شده است این مشکل به طور کامل برطرف شده است. همچنین علاوه بر اصلاح ایرادات باعث شده که افزایش سرعت به وجود بیاید و آن را به عینه مشاهده کنید. نرم افزار Waterfox تنها بر روی سیستم هایی که ویندوز 64 بیتی روی آنها می باشد عمل می کند و کاربرانی که ویندوز 64 بیتی ندارند به هیچ وجه قادر به استفاده از این نرم افزار نیستند.

سایر مشخصات : همان طور که بیان شد این نرم افزار بر پایه همان نرم افزار فایرفاکس می باشد. Waterfox علاوه بر دارا بودن تمامی امکانات و قابلیت های فایرفاکس دارای امنیت بالاتر و سرعت بیشتری در بارگذاری صفحات می باشد. همچنین این امکان را به شما می دهد که همانند فایرفاکس تمام افزونه ها و ابزارهای جانبی را در واترفاکس نصب کنید و از آنها استفاده کنید. این نرم افزار که ویژگی های مثبت آن باعت محبوبیت و کارایی آن شده اکنون در اختیار شماست.

دانلود نرم افزار Waterfox

ویژگی های مرورگر Waterfox :

– افزایش سرعت بارگذاری

– بهینه تر شدن نسبت به فایرفاکس

– سازگار با ویندوزهای 64 بیتی

– دارای امنیت بالا

Waterfox

به روز رسانی :

در تاریخ 1398/02/01نسخه جدید Waterfox v56.2.9 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *