دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار webcamXP 5.9.5.0 – Win

اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که در حال کارکردن با مدیریت وبکم هستید، بی شک نام شرکت WbXP را شنیده اید، این شرکت یکی از بزرگترین و معتبر ترین گروه های نرم افزاری در زمینه مدیریت وبکم است که به شما امکان استفاده از نرم افزار های وسیعی در زمینه مدیریت وبکم داده است. نرم افزار webcamXP یکی دیگر از محصولات این شرکت است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه مدیریت وبکم بر آورده سازید.شکی نیست که استفاده از نرم افزار های مدیریت وبکم روز به روز در حال افزایش و به طبع تعداد کاربران این دسته از نرم افزار ها نیز بیشتر می شود. نرم افزار webcamXP یکی از حرفه ایی ترین نرم افزارهای مدیریت وبکم است  که محصول شرکت WbXP بوده و جزو برترین نرم افزار ها در زمینه مدیریت وبکم است. نرم افزار webcamXP با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی های خاصی شما در امر مدیریت وبکم به صورت پیشرفته ایی هدایت و همراهی خواهد کرد. نرم افزار webcamXP تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. از ویژگی های اساسی نرم افزار webcamXP می توان به سادگی کار، محیط بسیار قویی نرم افزار ، سازگاری با سلیقه های مختلف و برآورده کردن نیازهای شما اشاره کرد.  اگر شما هم از کسانی هستید که با این نرم افزار کار می کنید، می توانید این آخرین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان و با کرک دائمی و لینک مستقیم دانلود کنید.

webcamXP center www.download.ir

ویژگی های نرم افزار webcamXP :

– سادگی کار با نرم افزار

-محیط بسیار قویی

-سازگار با تمامی سیستم های تحت ویندوز

-ابزار بسیار قویی مدیریت وبکم

– نرم افزار کاربردی مدیریت وبکم

-انجام مدیریت وبکم با بیشترین سرعت و کمترین زمان

-حجم مناسب نسبت به دیگر ابزارها

-و ….

مشخصات نرم افزار webcamXP  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده :    WbXP

نوع نرم افزار :  ابزار مدیریت وبکم

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

WebcamXP is a powerful webcam and CCTV camera for personal and professional use. Unique features and easy and unique use allow you to publish and manage multiple video sources on your computer. This program works by shaking the smallest objects in your sight and buzzes the siren and stores it from the film and the environment and saves it. By adjusting this program, you can upload your photos and videos live on the server or sent to your email. With this software, you can communicate with other people without the need for a web server through Http servers and Ftp servers. In addition to creating a direct video connection, this program is able to play recorded video for the other party. In addition to using it as video chat, you can use it as a security control center that covers up to ten CCTV cameras.

webcamXP

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *