دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار WinHex 18.5 – Win

WinHex یک نرم افزار قویی و کاربردی از محصولات شرکت C0D-Ltd. است که در رده نرم افزار های مدیریت فایل های HEX قرار دارد و با دارا بودن حیطه گسترده ایی از امکانات و توانایی ها شما را در توسعه و بکار گیری این نرم افزار یاری می کند. این نرم افزار امروزه جزو رده های بسیار محبوب در زمینه مدیریت فایل های HEX است که با توجه به گستردگی استفاده کنندگان از نرم افزار های مدیریت فایل های HEX امروزه علاقه مندان به خوبی نرم افزار WinHex را می شناسند. این محصول کاربردی یکی از قوی ترین و بی شک بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های HEX است که در حال حاضر در اینترنت و برای دانلود در دسترس است. نرم افزار WinHex با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی هایی همچون سادگی در محیط کار، رابط گرافیکی قویی و بسیاری دیگر خصوصیات که در پایین به آنها اشاره شده است، شما در زمینه مدیریت فایل های HEX همراهی خواهد کرد. نرم افزار WinHex تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. یکی از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای مدیریت فایل های HEX برای خود داشته باشید. این نرم افزار به شما کمک می کند که با کمترین دانش ممکن در زمینه مدیریت فایل های HEX و به سادگی تمامی آنچه را که نیاز دارید انجام داده و از کار کردن با آن لذت ببرید.

Hex Editor Neo center www.download.ir

ویژگی های نرم افزار WinHex :

– سادگی کار با نرم افزار

-محیط بسیار قویی

-سازگار با تمامی سیستم های تحت ویندوز

-ابزار بسیار قویی مدیریت فایل های HEX

– نرم افزار کاربردی مدیریت فایل های HEX

-انجام مدیریت فایل های HEX با بیشترین سرعت و کمترین زمان

-حجم مناسب نسبت به دیگر ابزارها

-و ….

مشخصات نرم افزار WinHex  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده :   C0D-Ltd.

نوع نرم افزار :  ابزار مدیریت فایل های HEX

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

WinHex software is the most powerful file display software in Hexagon, using this software can read and edit files on hard disk, floppy disk, cd and even files residing in Ram memory. This powerful software allows low level changes on information and if you have enough knowledge, you will be able to recover this cleared data. This application is a fantastic professional program, and most programmers and crackers use it. This software is compatible with all file systems and has the ability to recover data from hard drives that have their file system damaged.

WinHex

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *