دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار WireframeSketcher v6.1.0 – Win

نرم افزار WireframeSketcher  یک ابزار قوی است که به طراحان و مدیران محصول کمک می کند تا به سرعت برایبررسی های اولیه نمونه های اولیه برای برنامه های دسکتاپ، وب و تلفن همراه ایجاد کنند. این برنامه دسکتاپ و پلاگین برای هر Eclipse IDE است. هر دو به عنوان یک ابزار مستقل و قاب سیمی، بلکه به عنوان یک افزونه برای هر Eclipse IDE نیز می آید. این پلت فرم متقابل است و یک رابط کاربری کاربر پسند و سریع در Windows، Mac OS X و لینوکس دارد. هر چیزی را از مدلهای سریع به نمونه های بزرگ ایجاد کنید. ساخته شده در refactoring شما اجازه می دهد بدون دردسر تغییر نام و حرکت فایل ها در اطراف بدون شکستن لینک. UI انعطاف پذیر اجازه می دهد تا از مانیتور های چندگانه استفاده کنید. با نرم افزار  شما نگاه خشن، ناتمام، دست کشیده برای mockups خود را دریافت کنید. به این ترتیب، ذینفعان شما با جزئیات کمی آشفته نخواهند بود و می توانید بر اهمیت آن تمرکز کنید. در صورت نیاز، شما می توانید بلافاصله به یک نگاه تمیز تغییر دهید. نرم افزار  همراه با مجموعه گسترده ای از کنترل های رابط کاربر. شما دکمه ها، جعبه ها، درختان، جداول را پیدا خواهید کرد، نام آن را خواهید دید. کنترل ها بسیار انعطاف پذیر هستند و می توانند با استفاده از خواص و با استفاده از نحو ویکی به طور مستقیم در متن سفارشی شوند. رابط برای سرعت بهینه سازی شده است. کلید های میانبر چندگانه امکان استفاده از صفحه کلید کارآمد را دارند. نمایش خواص ساده برای به حداکثر رساندن کارایی شما است. اشیاء موقعیت را به سرعت با ضربه زدن به شبکه و راهنماهای هوشمند. از لینک دادن برای ایجاد نمونه های تعاملی استفاده کنید. ارائه نمونه اولیه خود را در حالت تمام صفحه و کلیک کنید تا نشان دهد که چگونه برنامه یا وب سایت مورد نظر قرار می گیرد. قالب بندی شما اجازه می دهد تا هر ویجت ای که از متن پشتیبانی می کند را سبک کنید. با استفاده از یک سنتکس ساده می توانید بیت های متن را به صورت جسور، کج، زیر خط کشیده و حتی آیکن ها را وارد کنید تا علامت های جعبه، دکمه های رادیویی و غیره را وارد کنید. برجسته سازی نحو موجب صرفه جویی در از دست دادن در متن شما می شود.

WireframeSketcher center

ویزگی های نرم افزار  WireframeSketcher:

– ایجاد شمای کلی از رابط کاربری

– انعطاف پذیر

– مستقل Eclipse

– کتابخانه برای طراحی رابط کاربری

– ساخت نمونه های اولیه تعاملی

– دارای مجموعه از ویکتور آیکون

– ایجاد کامپوننت ها با قابلیت استفاده مجدد

مشخصات نرم افزار WireframeSketcher  :

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده :  WireframeSketcher

نوع نرم افزار : توسعه دهنده

نوع فایل : EXE

 

WireframeSketcher

به روز رسانی :

در تاریخ 1398/01/17نسخه جدید WireframeSketcher v6.1.0 اضافه شد.
  • 1 replies
    1. بنین says:

      با سلام
      نرم افزار .wireframeSketcher v.6.1.0 را نصب کرده ام اما برای ذخیره کردن فایل ها به فرمت .screen پیام خطا به شرح زیر می دهد.
      An error occurred in wireframesketcher Plugin
      چه کاری برای رفع مشکل باید انجام بدهم؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *