دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار پاکسازی اطلاعات Wondershare SafeEraser v4.9.9.14 – win/Mac

اگر می خواهید به صورت کامل فایل های خود را از دیوایس های آی او اس ( آیفون ، آیپد و آیپاد ) پاکسازی کنید پیشنهاد میکنیم این نرم افزار را از دسن ندهید . شما به کمک این نرم افزار می توانید با یک اسکن کامل از دیوایس خود فایل های اشغال شده ، فایل های کش ، فایل های مخرب و … را از بین ببرید و دیوایس خود را بسیار بهینه کنید . نرم افزار Wondershare SafeEraser در این زمینه به کمک شما می آید که یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی برای پاکسازی اطلاعات اضافه و اشغال شده در فضای دستگاه های آیفون ، آیپد و آیپاد و می باشد که به تازگی توسط کمپانی Wondershare برای کامپیوتر های مکینتاش منتشر شده است . پیش از این نسخه ی ویندوز این نرم افزار را در اختیار شما قرار داده بودیم که به دلیل درخواست های زیاد هم اکنون نسخه ی مک آن آماده ی دانلود می باشد . شما در نرم افزار Wondershare SafeEraser می توانید تمامی اطلاعات مخاطبین ، پیام ها ، عکس ها ، فیلم ها ، برنامه ها ، اطلاعات حساب ، رمز عبور و دیگر اطلاعات شخصی را خیلی راحت حذف کنید . شاید برای خیلی از کابران پیش آمده باشد که بخواهند دیوایس مورد نظر خود را بفروشند که قبل از این کار می خواهند تمامی اطلاعات خود را پاک کنند و چیزی از حریم شخصی خود باقی نگذارند ، این نرم افزار می تواند در این زمینه بسیار به شما کمک کند و گوشی شما را کاملا پاکسازی کند . در نرم افزار Wondershare SafeEraser میتوانید تمامی ردپاها ، نوشته ها و اطلاعاتی که را در iMessage , Safari Favorites , Safari History , Voicemail , Apple ID , iCloud ID , Game Center,  Maps , Weather , Stocks , Newsstand , Messages , iMessage , Contacts , Call History , Facetime , Calendar, Reminders Notes , Safari Bookmarks , Photos , Videos , Messages , Call History , Facetime , Contacts , Mail , Calendar , Reminders , Notes , Voice Memos , Safari Bookmarks , Photos , Videos, System Settings , Keyboard Cache , Passbook , iTunes DB به جای مانده است را کاملا پاک نمایید .

ویژگی های نرم افزار Wondershare SafeEraser :

– پاکسازی اطلاعات اضافه و اشغال شده در دیوایس های آی او اس

پاک کردن همیشگی دستگاه شما از فایل های اضافه

– قابلیت پاک کردن فایل های ناخواسته نصب شده و حذف برنامه های مخرب

– اسکن حافظه نهان ، کوکی ها و فایل های نامعتبر

– پشتیبانی از iPhone 7 and iPhone 7 Plus و آی او اس 9 و 10

– پشتیبانی از سیتسم عامل MacOS Sierra

فایل های پشتیبانی شده :

Messages, Call History, Facetime, Contacts, Mail, Calendar, Reminders, Notes, Voice Memos, Safari Bookmarks, Photos, Videos, Apps, System Settings, Keyboard Cache, Passbook, iTunes DB, iMessage, Safari Favorites, Safari History, Voicemail, Apple ID, iCloud ID, Game Center, Apple Maps, Weather, Stocks, Newsstand.

Wondershare SafeEraser

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/9/22نسخه جدید Wondershare SafeEraser v4.9.9.14 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *