دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ZylGSM v1.40 for D5-XE10.2 Full Source – Win

ZylGSM کامپوننت ZylGSM ابزاری بسیار مفید و کارآمد برای اتصال به تلفن و مودم های GSM در دلفی و C++ Builder می باشد که ارائه شده است. ارسال پیامک به صورت متنی و یا با فرمت PDU، حذف پیامک ها و برقراری تماس های صوتی از مهمترین ویژگی های این کامپوننت به شمار می روند. علاوه بر این موارد این ابزار دارای قابلیت های بسیار دیگری از جمله ارسال اطلاعات، قابلیت پاسخگویی به تماس ها، قطع کردن تماس ها، امکان تشخیص زنگ خوردن گوشی و نمایش دادن شماره، هشدارهای مربوط به دریافت پیامک، خواندن پیام های متنی و پیام های PDU از دیگر کاربردهای مفید این کامپوننت می باشد. به علاوه ZylGSM قادر است کلیه دستورات هایس را بر روی مودمی که به درگاه سریال متصل است اجرا کند. لازم به ذکر است این قابلیت برای مودم های USB، اینفرارد و بلوتوثی هم وجود دارد زیرا این مودم ها اطلاعات ورودی را به وسیله یک نگاشت کننده به صورت مجازی به طریق سریال منتقل می کنند.

سایر مشخصات : ZylGSM به صورت کامل و بی نقص از الفبای هفت بیتی GSM و کاراکترست UCS2 پشتیبانی می کند و کاربر قادر است تمامی دستورات AT را روی مودم اجرا کند. همچنین با استفاده از این کامپوننت می توانید با دستگاه های اندرویدی هم ارتباط برقرار کنید. بدین صورت که ابتدا درایو USB آنها را نصب کنید و به صورت رسانه متصل شوید تا بتوانید از قابلیت های آن بهره ببرید. استاندارد جی اس ام استانداردی برای اتصال تلفن های همراه می باشد که برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده می شوند.

ZylGSM.center

ویژگی های کامپوننت ZylGSM :

– قابلیت ارسال پیامک متنی و PDU

– دارای راهنما و کدهای نمونه برای یادگیری بهتر و کاربرد آسان تر

– امکان سازگاری با انواع مودم های GSM

– قابلیت پاسخگویی به تماس های ورودی، قطع تماس و نمایش شماره تلفن

– قابلیت اجرای دستورات AT

ZylGSM

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *