دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Motion Array Shape Mix

Shape Mix یک پکیج ارزشمند از شرکت Motion Array می باشد که نیازهای کاربران افتر افکت را تاحدودی پوشش می دهد. این مجموعه حاوی تعداد زیادی از طرح های منحصر به فرد و عناصر متحرک می باشد که به کمک آنها می توانید ویدئوهای جذابی ایجاد نمایید. شما می توانید به راحتی از این عناصر استفاده کنید و به سرعت استایل های متنوعی به آنها اعمال نمایید. این مجموعه یک راه عالی برای بهبود ظاهر و افزایش جذابیت در پروژه های ارائه شرکت، اسلایدشو بیزینس، نمایش تلویزیون، تبلیغات، کارتون، معرفی، و غیره می باشد. به کمک شکل های این مجموعه، مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهید و ویدئوهای جذابی را ایجاد نمایید.

سایر توضیحات: Motion Array یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Motion Array Shape Mix center

ویژگی های پروژه افتر افکت Motion Array Shape Mix :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2018, CC 2017, CC 2016, CC 2015, CC 2014, CC, CS6

– رزولوشن FULL HD

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Motion Array Shape Mix

  • 2 replies
    1. داودصحبتی says:

      متاسفانه پروژه های افتری تون مشکل دارن من با دو سه سیستم امتحان کردم همشون مشکل آن کامپرسی دارن هم مک هم ویندوز!!!

      پاسخ دادن
      • علیرضا ایزدی says:

        سلام دوست عزیز، حتما دقت کنید که از نسخه افتر افکت سازگار با پروژه استفاده کنید. ممکنه روی نسخه های جدید کار نکنند. در توضیحات، نسخه های سازگار ذکر شده

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *