دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Parallax Ink Flow Slideshow

Parallax Ink Flow Slideshow یک پروژه ی اسلایدشو دیگر از شرکت Motion Elements می باشد که تصاویر شما را با افکت های جذاب نمایش می دهد. شما می توانید از این پروژه برای ساخت ویدئوهای مختلف استفاده کنید و نتایج درخشانی بدست آورید. این پروژه تمامی کارهای ساخت یک ویدئوی حرفه ای را برای شما انجام داده است و شما تنها نیاز دارید تا فایل های رسانه ای خود را در بخش های تعیین شده قرار دهید تا یک ویدئوی اختصاصی برای خودتان به وجود آورید. این پروژه دارای مدت زمان 63 ثانیه و رزولوشن 1080 می باشد و برای ویرایش و رندر به پلاگین خاصی احتیاج ندارد. شما می توانید از این پروژه در نسخه های CS6 و بالاتر افتر افکت استفاده نمایید.

سایر توضیحات: “Motion Elements” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Parallax Ink Flow Slideshow center

ویژگی های پروژه افتر افکت Parallax Ink Flow Slideshow :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2018, CC 2017, CC 2016, CC 2015, CC 2014, CC, CS6

– رزولوشن Full HD 1920×1080

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Parallax Ink Flow Slideshow

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *