دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive 3D Action Title Opener

3D Action Title Opener یکی دیگر از پروژه های زیبای وبسایت ویدئوهایو می باشد که ما آن را در این بخش به شما کاربران نرم افزار ادوبی افتر افکت معرفی می کنیم. این قالب یک آغاز برنامه با عنوان سه بعدی می باشد که برای نمایش هایی با استایل سریع، قدرتمند، و خشن مناسب است. شما می توانید از این قالب برای معرفی بازی یا ورزش های اکشن استفاده کنید و پیش نمایش جذابی را به وجود آورید. شما می توانید از فوتیج و یا تصاویر ثابت به عنوان پس زمینه استفاده کنید و رنگ ها، متن ها، و عناوین را به راحتی ویرایش نمائید. در ساخت این پروژه از پلاگین Videocopilots Element 3D استفاده شده و شما می توانید آن را در نسخه های CC, CS6, CS5.5, CS5 افتر افکت اجرا نمائید.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive 3D Action Title Opener center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive 3D Action Title Opener :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC, CS6, CS5.5, CS5

– رزولوشن Full HD 1920×1080

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– نیاز به پلاگین Element 3D v1, Optical Flares

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive 3D Action Title Opener

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *