دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive 50 Motion Typography Concepts

این پکیج حاوی 50 طرح حرفه ای با رزولوشن 4K است که دارای کنترلر های ساده برای ویرایش می باشند. این طرح ها از شکل های زیبایی ساخته شده اند و دارای تنوع زیاد می باشند. شما می توانید از این طرح ها در پروژه های خود استفاده کنید و فیلم های جالب توجهی ایجاد نمایید. در این پکیج از طرح های متفاوت استفاده شده و برای انواع سلیقه ها مناسب است. شما می توانید طرح ها را کاملا سفارشی کنید و یک صحنه ی منحصر به فرد را برای خودتان به وجود آورید. این پروژه با نسخه های CC 2015, CC 2014, CC, CS6 نرم افزار ادوبی افتر افکت سازگار است و برای استفاده از آن نیازی به پلاگین خاصی نمی باشد. شما می توانید از ویدئوی راهنمای درون پکیج نیز برای ویرایش قالب ها استفاده نمایید.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive 50 Motion Typography Concepts center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive 50 Motion Typography Concepts :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2015, CC 2014, CC, CS6

– رزولوشن قابل تغییر

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive 50 Motion Typography Concepts

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *