دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Design and Motion Character Kit

اگر شما یک طراح یا یک انیماتور هستید، و یا اگر دوست دارید که وارد دنیای داستان سرایی به کمک کاراکترهای متحرک شوید این پکیج می تواند شما را شگفت زده کند. Design and Motion Character Kit یک مجموعه ی بزرگ از کاراکترهای جذاب و انیمیشن های حرفه ای می باشد و یک تفاوت بزرگ با سایر پکیج های مشابه دارد: شما می توانید به یک روش فوق العاده ساده شروع به ساخت و سفارشی سازی حرکات کاراکتر و شکل آن نمائید. این پروژه حاوی 34 کاراکتر آماده و بیش از 50 نوع انیمیشن متنوع می باشد اما شما می توانید با میکس کردن عناصر موجود، اقدام به ساخت شخصیت های جدید برای خود نمائید. شما در این پکیج، حدود 50 ابزار و وسیله نیز یافت خواهید کرد که همگی به راحتی با اجزاء مختلف کاراکتر مورد نظر هماهنگ و ترکیب می شود. شخصیت های این مجموعه دارای ریگ می باشند و همگی آن ها از انیمیشن تکرار شونده برخوردار هستند. این پروژه با نسخه ی CS5.5 و سایر نسخه های جدیدتر افتر افکت سازگار است و دارای ویدئوی راهنما نیز می باشد.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Design and Motion Character Kit center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Design and Motion Character Kit :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CS5, CS5.5, CS6 و سایر نسخه های CC

– رزولوشن Full HD 1920×1080

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Design and Motion Character Kit

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *