دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Dynamic Sport Promo

پروژه ی Dynamic Sport Promo امکان ساخت انواع ویدئوهای ورزشی را برای شما فراهم می کند و فضای مناسبی را در اختیارتان قرار می دهد. شما می توانید تصاویر و ویدئوهای ورزشی دلخواه خود را درون این پروژه بگذارید و توضیحات مورد نظر را نیز بر روی هر صحنه قرار دهید. شما می توانید رنگ های این قالب را به راحتی عوض کنید و سایر بخش ها را نیز مطابق با فایل راهنما ویرایش نمائید. در این پروژه از 22 بخش برای نمایش تصویر و ویدئو به همراه 10 بخش برای نوشتن متن استفاده شده و افکت های مناسب با کلیپ های ورزشی بر روی آن اعمال شده است. این پروژه با نسخه های CC 2015, CC 2014, CC, CS6 نرم افزار افتر افکت سازگار است و دارای رزولوشن 1920 × 1080 FULL HD می باشد.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Dynamic Sport Promo center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Dynamic Sport Promo :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2015, CC 2014, CC, CS6

– رزولوشن Full HD 1920×1080

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Dynamic Sport Promo

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *