دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Historical Vintage Documentary Slideshow

این پروژه امکان ایجاد اسلایدشوهای جذاب و ساخت مستند تاریخی را برای شما در نرم افزار افتر افکت فراهم می کند. شما می توانید در این پروژه از 50 عکس یا کلیپ استفاده کنید و ایده های خود را به زیبایی نمایش دهید. این پروژه به صورت چندبخشی ساخته شده و مدت زمان آن به راحتی قابل تغییر است. تمامی بخش های این پروژه قابل ویرایش است، بنابراین شما می توانید از این قالب برای ساخت هر نوع اسلایدشو استفاده کنید. این پروژه دارای سه نسخه با مدت زمان های متفاوت می باشد و از افکت های پارالاکس برای جذاب شدن صحنه ها بهره گرفته شده است. شما می توانید از این پروژه در نسخه های CC 2018, CC 2017, CC 2016, CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5 افتر افکت استفاده کنید و خروجی های Full HD دریافت نمایید.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Historical Vintage Documentary Slideshow center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Historical Vintage Documentary Slideshow :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2018, CC 2017, CC 2016, CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5

– رزولوشن Full HD 1920×1080

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Historical Vintage Documentary Slideshow

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *