دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Instagram Slideshow

Instagram Slideshow تصاویر و ویدئوهای شما را به صورت اسلایدشو همانند شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام نمایش می دهد. این پروژه دارای 145 محل تعیین شده برای قرار گیری فایل های رسانه ای شما می باشد و از سه قالب با صحنه های نهائی متفاوت تشکیل شده است. شما می توانید تصاویر خود را در هر قالب به صورت کامل نمایش دهید و یا بخشی از آن را به نمایش بگذارید. سفارشی سازی این پروژه کاملا آسان می باشد و برای اینکار نیازی به هیچ پلاگینی نخواهد بود. شما می توانید مدت زمان این پروژه را به دلخواه خود تغییر دهید و به سرعت آن را رندر نمائید. این قالب با نسخه های CS4, CS5, CS5.5, CS6, CC, CC 2014 افتر افکت سازگاری دارد و دارای رزولوشن 1920×1080 FullHD می باشد.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Instagram Slideshow center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Instagram Slideshow :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CS4, CS5, CS5.5, CS6, CC, CC 2014

– رزولوشن Full HD 1920×1080

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Instagram Slideshow

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *