دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Motion Titles Animated

این پروژه به شما اجازه می دهد تا طرح ها و انیمیشن های بسیار جذاب و منحصر به فردی به عنوان های خود اضافه کنید و از آنها برای ساخت ویدئوهای جذاب استفاده نمایید. شما می توانید تنها در سه مرحله ی کوتاه، عنوان های خود را متحرک کنید و استایل خاصی به آنها بدهید. استفاده از این پروژه ساده است و شما تنها نیاز دارید تا متن دلخواه را وارد کنید و پس از اعمال فونت، نتیجه ی شگفت انگیزی بدست بیاورید. این پروژه 85 انیمیشن مختلف را در اختیارتان قرار می دهد و امکان تغییر زمان را نیز برایتان فراهم می کند. این پروژه از نسخه های CC 2018, CC 2017, CC 2016, CC 2015, CC 2014, CC, CS6 نرم افزار افتر افکت پشتیبانی می کند و برای ویرایش نیازی به پلاگین خاصی ندارد.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Motion Titles Animated center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Motion Titles Animated :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2018, CC 2017, CC 2016, CC 2015, CC 2014, CC, CS6

– رزولوشن Full HD 1920×1080

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Motion Titles Animated

  • 2 replies
    1. حسن says:

      سلام خسته نباشید و تشکر بابت مطالب عالیتون.
      برای پروژه ها اگ پیش نمایش رو تو همون صفحه دانلود بزارید. وقتی تو فیل دانلود باید دانلود کنیم. ممنون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *