دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Neon Spheres Element 3D Opener

شما می توانید از این پروژه برای کارهایی نظیر نمایش لوگو، آغاز برنامه، معرفی شبکه، و غیره استفاده نمائید. این قالب دارای سبک خاصی برای نمایش لوگو می باشد و در طراحی آن از چراغ های نئون برای روشن کردن تدریجی لوگو استفاده گردیده است. شما می توانید رنگ ها را با تنها چند کلیک تغییر دهید و از راهنمای ویدئویی قدم به قدم برای ویرایش سایر بخش ها استفاده نمائید. این پروژه بر روی نسخه های CC 2015, CC 2014, CC, CS6 نرم افزار ادوبی افتر افکت به خوبی اجرا می شود و دارای رزولوشن 1920×1080 Full HD می باشد. شما برای استفاده و ویرایش این قالب به پلاگین Element 3D v2 در نرم افزار ادوبی افتر افکت احتیاج خواهید داشت.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Neon Spheres Element 3D Opener center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Neon Spheres Element 3D Opener :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2015, CC 2014, CC, CS6

– رزولوشن Full HD 1920×1080

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– نیاز به پلاگین Element 3D v2

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Neon Spheres Element 3D Opener

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *