دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Pie Chart 3D

پروژه Pie Chart 3D به شما اجازه می دهد تا داده های خود را به صورت سه بعدی بر روی یک نمودار کلوچه ای نمایش دهید و یک ویدئوی حرفه ای از آنها به وجود آورید. این پروژه حاوی بخش های از پیش رندر شده و چندین پنل برای متن های سه بعدی شما می باشد که از نرم افزار Cinema 4D استخراج شده اند. شما می توانید داده های خود را بر اساس زمان تغییر دهید و به تعداد نامحدود از فاکتورهای مختلف استفاده کنید. تمامی رنگ ها و پس زمینه ها در این پروژه با یک کلیک قابل ویرایش است و امکان اضافه کردن لوگو نیز در آن وجود دارد. این پروژه با رزولوشن Full HD 1920×1080 طراحی شده است و با نسخه های After Effects CS4, CS5 سازگار می باشد. شما می توانید در ادامه تصویری از این پروژه را مشاهده بفرمایید.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Pie Chart 3D center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Pie Chart 3D :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CS4, CS5

– رزولوشن Full HD 1920×1080

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Pie Chart 3D

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *