دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Summer Slideshow

Summer Slideshow یک پروژه ی چند منظوره برای نرم افزار ادوبی افتر افکت می باشد که توسط شرکت ویدئو هایو ارائه شده است. شما می توانید از این پروژه برای ساخت ویدئوهای خاطرات، مسافرت، تولد، عروسی، لحظات شیرین، تعطیلات، و رویدادهای رمانتیک استفاده نمائید. این قالب به شما امکان می دهد تا از 15 ویدئو در مکان های تعیین شده استفاده کنید و متن های دلخواه خود را بر روی هر صحنه قرار دهید. شما همچنین می توانید رنگ ها و فونت های مورد نظر خود را در این پروژه انتخاب کنید و فایل نهائی را به سرعت رندر نمائید. مدت زمان این قالب 1 دقیقه و 33 ثانیه در نظر گرفته شده است و با نسخه ی افتر افکت CC 2014 نیز سازگاری دارد.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Summer Slideshow center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Summer Slideshow :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2014

– رزولوشن Full HD 1920×1080

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Summer Slideshow

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *