دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Urban Memories – Grunge Slides

شما می توانید از پروژه ی Urban Memories برای ساخت تبلیغات، پیش نمایش، اسلایدشو خاطرات، و آلبوم تصاویر استفاده کنید. Urban Memories یک پروژه داینامیک و دارای استایل می باشد که امکان ساخت یک ویدئوی فوق العاده را برای شما فراهم می کند. این پروژه دارای ساختار چندبخشی می باشد و از 11 صحنه متفاوت تشکیل شده است. شما می توانید به سرعت عناصر مختلف را در این پروژه پیدا کنید و آن ها را با فایل های خودتان جایگزین نمایید. شما می توانید طول صحنه را افزایش دهید و تنظیمات دوربین و افکت ها را نیز به کمک کنترل های مخصوص تغییر دهید. این پروژه قابل اجرا در نسخه های CC 2015, CC 2014, CC, CS6 افتر افکت می باشد.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Urban Memories - Grunge Slides center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Urban Memories – Grunge Slides :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2015, CC 2014, CC, CS6

– رزولوشن Full HD 1920×1080

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Urban Memories – Grunge Slides

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *