دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پکیج استایل های لایه برای فتوشاپ از GraphicRiver

استایل لایه یا Layer Style قابلیتی از نرم افزار فتوشاپ می باشد که افکت های قابل ویرایشی را به لایه های موجود در فتوشاپ اعمال می کند. با انتخاب یک استایل لایه، به طور خودکار تغییراتی در لایه ایجاد می شود و حالت متفاوتی را در تصویر به وجود می آورد. این استایل ها دارای تنظیمات مشخصی هستند اما شما می توانید تغییراتی را در آنها ایجاد کنید و استایل جدید را ذخیره نمائید. در این بخش، مجموعه ای از استایل های لایه را برای علاقه مندان به نرم افزار فتوشاپ فراهم کرده ایم که توسط سایت معروف GraphicRiver عرضه شده اند. این مجموعه شامل 9 پکیج و 79 عدد Layer Style مختلف می باشد و حالت های جذاب و متفاوتی را بر روی تصاویر شما ایجاد می نمایند. شما می توانید این پکیج ارزشمند را در ادامه از سایت دانلود فارسی دریافت نمائید.

سایر توضیحات: نرم افزار Adobe Photoshop یکی از بهترین برنامه ها و نرم افزار های ویرایش عکس است که افراد بسیار زیادی در سراسر جهان از آن برای انجام کارهای روزمره خود استفاده می کنند. همچنین شرکت های بسیار بزرگ نیز برای طراجی های مخصوص محصولات خود از این نرم افزار نهایت بهره را می برند چرا که قدرت تجزیه و تجلیل و نیز تغییرات بسیار جالبی در این نرم افزار نهفته است که به جرات می توان آن را بهترین محصول در میان عناوین مختلف نامید.

GraphicRiver - Photoshop Layer Styles Bundle center

GraphicRiver – Photoshop Layer Styles Bundle

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *