دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کارتون Tom and Jerrys Giant Adventure 2013 دوبله فارسی

Tom and Jerrys Giant Adventure 2013 نام انیمیشن سینمایی می باشد که توسط استودیوی Turner Entertainment ساخته شده است . تام و جری به همراه جک و مادرش در شهر StoryBook زندگی می کنند . یک شهر با داستان های پری که شبیه به یک پارک می باشد . جان کوچک از اینکه پارک را از دست یک میلیاردر حریص نجات دهد خسته شده است . او تصمیم می گیرد تا همراه با موش و گربه که دوستان صمیمی جک به شمار می روند گاوی که هدیه گرفته بود را فروخته و لوبیای اسرار آمیز به جای آن بگیرد . زمانی که آنها لوبیا را می کارند ناگهان رشد کرده و به آسمان می رود زمانی که آنها تصمیم می گیرند تا به بالای آن بروند و زمانی که درخت به انتهای خود می رسد آنها با شهری از موجودات غول پیکر حریص و گرسنه روبه رو می شوند . حال تام و جری باید بار دیگر دست به کار شده و شهر خود StoryBook را با از بین بردن این درخت جادویی نجات دهند .

دانلود کارتون Tom and Jerrys Giant Adventure 2013

سایر توضیحات : کارتون Tom and Jerrys Giant Adventure 2013 توسط Tony Cervone و Spike Brandt کارگردانی شده است و Paul Dini وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشته است . هر دوی این کارگردانان در زمینه ی ساخت انیمیشن تجربه ی بالایی داشته و کارهای متعددی را در کارنامه ی خود دارند که می توان به سری Scooby-Doo و Duck Dodger اشاره کرد . از افرادی که در این کارتون از صدای آنها استفاده شده است می توان به Jacob Bertrand , Thomas F. Wilson و Grey Griffin اشاره کرد .

دانلود کارتون Tom and Jerrys Giant Adventure 2013

مشخصات انیمیشن سینمایی Tom and Jerrys Giant Adventure 2013 :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – ماجرایی

– کارگردانان : Tony Cervone , Spike Brandt

– نویسنده : Paul Dini

– شرکت سازنده : Turner Entertainment

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2016

– مدت زمان : 57 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش :  720p BRip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– پیوند : IMDB

Tom and Jerrys Giant Adventure 2013