دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب آموزش علمی فوتبال

کتاب آموزش علمی فوتبال با مشاهده بازی های امروزی در گوشه و کنار جهان و طرافداران بیش از حد آن عرضه شده است . کتاب آموزش علمی فوتبال در رابطه به اینکه ورزش فوتبال در وضعیت خوبی بوده و تمامی جهان را در برگرفته است و محبوبیت فراوانی دارد طراحی شده است . ملت های جوان در حال پیشرفت در فوتبال هستند و با کشورهای صاحب فوتبال مسابقه می دهند. فوتبال در تاکتیک، پیشرفت و توسعه فراوانی یافته است، بازی سریع تر شده است و تعداد گلهای به ثمر رسیده در هر بازی افزایش یافته و بازیکنان باهوش خود را بیش از پیش مطرح کرده اند اما هنوز بعضی اعتقاد دارند که مهارتهای تکنیکی بازیکن، آگاهی های تاکتیکی از بازی و شرایط ذهنی بازیکنان می تواند بیش از این توسعه یابد.سطح  فوتبال پیشرفت کرده است .

تمرینات فیزیکی، سرعتی و قدرتی افزایش یافته اند اما تاکتیک ها همان تاکتیک های قدیم است و در این جاست که مهارتهای تکنیکی انفرادی تعیین کننده هستند. به عبارتی دیگر فوتبال باید جنبه های تماشایی و هیجان آور این بازی را در آینده نیز همچنان تامین کند. ما باید روشی سختگیرانه در رابطه با آموزش فوتبال در پیش بگیریم و در همان حال افق دید خود را توسعه دهیم. فوتبال باید یک مدرسه زندگی به تمام معنا باشد نه تنها در پرورش بازیکنان حرفه ای بلکه به عنوان واسطه ای برای کمک به جوانان تا شخصیت آنان آگاهی های عمومی ، فرهنگ و مهارت های تاثیر گذار اجتماعی به طور کامل شکوفا شود. به مربیان آینده شرح وظایفی در مورد پرورش بازیکنان واگذار خواهد شد تا بتوانند استعدادهای پنهان بازیکنان جوان را کشف کنند. در این راه بازیکنان جوان اجازه می یابند تا آزادانه توانائی های فردی خود را بروز دهند.

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : آموزش علمی فوتبال

– نویسنده : مجید جلالی

– تعداد صفحه : 96

– فرمت : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب آموزش علمی فوتبال

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *