دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب اسلام و دموکراسی

کتاب اسلام و دموکراسی اولین اشتباهی که مرتکب می شویم این است که الزام الهی مبنی بر اینکه قوانین الهی باید مبانی اداره امور را تشکیل دهند را به امری تبدیل می کنیم که مردم می بایست در مورد بودن یا نبودن آن رای دهند. و مرتکب این اشتباه می شویم که برای بودن یا نبودن حکم الله صندوق های رأى را ملاک عمل قرار می دهیم.در کنار آن نیز به سودجویان مغرض این فرصت را هدیه می بخشیم تا بگویند که شما اقلیت هستید و اقلیت مجاز نیست اراده خود را بر اکثریت تحمیل کند. اینجا و در این شرایط دیگر بحث الزام به أوامر الهی مطرح نیست بلکه مسأله رای مطرح می گردد و منتظر می شویم تا تعداد رای دهندگان به خود را افزایش دهیم تا بتوانیم بر پایه احکام الله در جامعه عمل کنیم .

در حالیکه بحث تحکیم شریعت الله در زندگی مسلمین اوجب واجبات است. و هیچ ارتباطی به تعداد رای دهندگان ندارد و مردم اختیار قبول و رد آن را ندارند؛ زیرا آنان نمی توانند در عین حال که اجرای شریعت الله را رد می کنند خود را نیز مسلمان بنامند!و خسارت دومی که مشارکت در بازی دموکراسی دامن گیر ما می کند: کم رنگ شدن مبحث مشروعیت (بر اساس موازین الهی، مترجم) است. در دموکراسی، مشروعیت از آن کسی است که اکثریت آراء را به خود اختصاص دهد و این معیار هیچ سنخیتی با معیار الهی ندارد.ملاک و میزان در نزد الله، تطبیق شریعت و اوامر وی می باشد و هر آنکس که از اجرای احکام الهی سر باز زند هیچ مشروعیتی در میزان الله ندارد. حتی اگر تمامی آراء را نیز به خود اختصاص دهد. و اینجاست که راه دموکراسی و اسلام کاملا از هم متمایز می گردد. امیدواریم که از دریافت کتاب اسلام و دموکراسی لذت ببرید .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : اسلام و دموکراسی

– نویسنده : محمد قطب

– مترجم : سعید یوسفی

– تعداد صفحات : 97

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب اسلام و دموکراسی