دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب اصول ترجمه انگلیسی و فارسی

کتاب اصول ترجمه انگلیسی و فارسی با نویسندگی محمدجواد میمندی نژاد منتشر شد . در جهان ارتباطات برای انتقال اندیشه ها، تجربیات علمی و فرهنگی و انتشار آن نیاز به «ترجمه» امری بدیهی و ضروری است. دکتر محمد جواد میمندی نژاد به منظور کمک به دانشجویان مترجمی زبان با تکیه بر سبقه استادی و تجربیات تدریس دست به تألیف کتاب اصول ترجمه انگلیسی و فارسی زد. وی این کتاب را در پنج بخش که شامل بیست و پنج فصل است تدوین کرده است.

مطالبی از قبیل: ترجمه اصطلاحات فارسی و انگلیسی، ترجمه ماشینی، کتابشناسی از فرهنگ ها، استفاده از فرهنگ لغات، نوشتن اعلام با حروف لاتین و عربی، ضرب المثل ها، الگوهای جمله بندی انگلیسی، ترجمه متن های ادبی، علمی و قراردادی، شیوه نگارش فارسی، خلاصه نویسی و مفاهیمی از این دست آمده است. این کتاب در سال ۱۳۵۱ ش به طبع رسید و به دنبال نایاب شدن این کتاب چاپ دوم آن با ویرایش کامل تری عرضه شد. در این چاپ، فرهنگ پیشوندها و پسوندهای انگلیسی، فرهنگ مختصر واژه های ونددار، تمرین ترجمه متن های ادبی، آماده سازی کتاب یا ترجمه برای چاپ و روش کنگره بندی کتاب ضمیمه مطالب قبلی شد.

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : اصول ترجمه انگلیسی و فارسی

– نویسنده : دکتر محمد جواد میمندی نژاد

– تعداد صفحات : 522

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب اصول ترجمه انگلیسی و فارسی