دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب داستان سه بعدی مرغ قرمز رنگ کوچک

کتاب داستان سه بعدی مرغ قرمز رنگ کوچک توسط امید اسدی ترجمه و گرافیست سه بعدی شده است و هدف از انتشار این کتاب افزایش قوت تخیل کودکان و علاقه مند سازی آن ها به کتاب می باشد . کتاب داستان سه بعدی مرغ قرمز رنگ کوچک مخصوص انتشار در اينترنت داستان مخصوص کودکان بوده که در قالب 3 فايل تصويري بيان شده است . برای خواندن این کتاب باید از تبديل عکس به پي دي اف خودداري کنيد چون کيفيت سه بعدي خود را از دست خواهد داد و برای مطالعه کتاب داستان باید از عينک سه بعدي استفاده کنيد .

با تصاویر سه بعدی که در کتاب داستان سه بعدی مرغ قرمز رنگ کوچک گذاشته شده است کودک می تواند با عینک های مخصوص تصاویر سه بعدی تمامی تصاویر داخل کتاب را بصورت واقعی و زنده ببیند که این به نو خود باعث جذابیت کتاب می شود . تصاویرهای این کتاب نسخه آزمایشی بوده که کیفیت سه بعدی آن ها نصف کیفیت نسخه اصلی می باشد از این رو کلیه کسانی که قصد استفاده از محتوای این کتاب را در مجلات و یا محتویات چاپی خود دارند می توانند از طریق ایمیل و یا وب سایت ذکر شده در داخل کتاب در تماس باشند و یا پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح کنند .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : داستان سه بعدی مرغ قرمز رنگ کوچک

– نویسنده : امید اسدی

– مترجم و گرافیست : امید اسدی

– تعداد صفحات سه بعدی : 3

– فرمت کتاب : jpg

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *