دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب معرفی پردازنده های AMD

کتاب معرفی پردازنده های AMD نزدیک به 35 سال است که در صدر تولیدکنندگان پردازنده قرار داشته و توانسته است بیش از 180 جاییزه بین المللی را به خود اختصاص دهد اما AMD فراتر از اینهاست و تنها به کسبق جوایز نمی اندیشد. ما عاشقانه این پردازنده را طراحی کردیم تا جوابگوی مردم باشیم.

با فروش حدود 200 میلیون کامپیوتر در سرتاسر دنیا همچنان به افزایش سطزح کارکرد ای ام دی برای جلب رضایت و اطمینان هر چه بیشتر کاربران می اندیشیم. بدین روی عملکرد مصرف کنندگان را در تمامی نیازهای روزمره و برنامه های تجاری افزایش دهیم و همیشه در عرصه رقابت پیشتاز باشیم.

همکاری نزدیک AMD با قدرتمندن صنعت رایانه مانند HP , SUN , IBM . Microsoft به شما این امکان را می دهد که علاوه بر تجربیات گسترده ای ام دی از تجربیات مفید این شرکت های بزرگ نیز سود ببرید.

کسب مقام سیزدهم در رتبه بندی شرکتهای تولیید کننده قطعات تکنولوژیک در آمریکا در سال 2002 موفقیتی قابل توجه است که AMD آن را با تکیه بر دانش و تجربه به دست اورده است. AMD همواره با ارائه پردازنده های خود تعریف دوباره از دقت, قدرت و سرعت ارائه داده است.

پردازنده هایی که با نام MAD Semporn شناخته می شوند عملکرد بهتری در راستای رفع نیازهای خریداران Desktop ارائه می دهند.

با این پردازنده تجربه ی جدیدی در پردازش خواهید داشت که با ویژگی های خاص خود به شما این امکان را می دهد که برنامه های دلخواه خود را همان گونه که در ذهن می پرورانید به اجراء درآورید.

این پردازنده ی جدید با بیش از 60000 نرم افزار موجود در بازار سازگار است و تمام نیازهای روزانه شما را مانند جستجو در اینترنت, کارهای اداری, موسیقی, ویدیو و غیره را به آسانی برآورده می کند. این پردازنده بر پایه فناوری نسل هفتم و هشتم X86 کار می کند.

توضیحات کتاب :

– نام کتاب : معرفی پردازنده های AMD

– نویسنده : فرشید سفیدگران

– زبان فارسی

– تعداد صفحه : 20

– قالب کتاب : PDF

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *