دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب هری پاتر و کودک طلسم شده قسمت اول

هری پاتر و کودک طلسم شده توسط جک ترون، بر اساس داستان اصلی جی.کی.رولینگ و جان تیفانی نوشته شده است . این نمایش برای اولین بار در تئاتر قصر لندن در تاریخ 7 ژوئن 2016 روی صحنه نمایش رفت . قرار است کتابی با همین عنوان (در واقع متن تمرین نمایشنامه و نه یک رمان) در 31 ژوئیه 2016 منتشر شود که هشتمین بخش اصلی سری کتاب هری پاتر می‌باشد که نوزده سال پس از اتفاقات هری پاتر و یادگاران مرگ، زندگی هری پاتر (که اکنون کارمند وزارت جادو است) و پسر کوچک اش، آلبوس سوروس پاتر را شرح می‌دهد.آنهایی که عاشق ماجراجویی‌های هری پاتر در کتاب‌های قبلی بودند شاید کمی ناامید شوند که بدانند مشکلات هری این بار بیشتر خستگی‌ های روحی است . اما نگران نباشید چرا که به نظر می‌آید ماجراجویی‌های داستان بر عهده فرزند خلفش آلبوس پاتر گذاشته شده است.

Harry Potter and the Cursed Child

این نمایشنامه در دو قسمت چاپ خواهد شد و اولین اجرای این نمایشنامه، جولای امسال در تالار West End شهر لندن به نمایش عمومی در خواهد آمد.جی کی رولینگ امروز اعلام کرد با نمایشنامه هری پاتر و کودک طلسم شده به دنیای هری پاتر باز خواهد گشت. پیش از این گفته می‌شد این داستان احتمالا یک Prequel خواهد بود و خیلی‌ها حتی حدس زده بودند کودک نفرین‌شده همان تام ریدل (لرد ولدمورت/اسمشو نبر) است! اما ظاهرا از این خبرها نیست و هشتمین کتاب هری پاتر ادامه داستان‌های پیشین خواهد بود و اگر بخواهیم کمی دقیق‌تر بگوییم، داستان قصه ۱۹ سال بعد از ماجراهای هری پاتر و قدیسان مرگبار اتفاق می‌افتد. امیدواریم که از دانلود کتاب هری پاتر و کودک طلسم شده لذت ببرید .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : هری پاتر و کودک طلسم شده

– قسمت : اول

– نویسنده : جک ترون

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب هری پاتر و کودک طلسم شده قسمت اول

  • 3 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *