دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب همه چیز در مورد کشور تایلند

کتاب همه چیز در مورد کشور تایلند نوشته رضا فریدون نژاد می باشد . تایلند بعنوان جواهر مسافرتی جنوب شرقی آسیا بشمار می رود ، از آن جهت که دارای مناظر بی نظیر و منابع بسیار زیادی را به جهانگردان در تور تایلند ارائه می نماید. مناطق فریبنده مثل پوکت و هواهین و جزایر بسیار زیبای پالم فرینج به تایلند ظاهری عجیب بخشیده است . برای افرادی که غواصی می نمایند بانکوک و برای مشاهده فرهنگ زیبای این کشور چیانگ مای توصیه می گردد. هتل های مختلفی در این کشور موجود می باشد و که تفاوت بین آنها بسیار زیاد می باشد و رنج زیادی از هتل های بسیار گرانقیمت تا هتل هایی ارزان را دربر می گیرد بانکوک هتل هایی بسیار زیبا و قیمتی دارد .

 کتاب همه چیز در مورد کشور تایلند حاوی اطلاعات جامع و کاملی در مورد کشور تایلند می باشد . كشور تايلند 63 ميليون نفر جمعيت و 115/5113 كيلومتر مربع يعني حدود يك سوم خاك ايران مساحت دارد. این کشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند، و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه‌ است. زبان رسمی کشور تایلندی، پایتخت و همچنین پرجمعیت‌ترین شهر آن بانکوک و مذهب حدود 95 درصد مردم بودایی است. اگر به هر دلیلی قصد عزیمت به کشور تایلند را دارید این کتاب می تواند راهنمای مناسبی برای شما باشد. در این کتاب شما با جاذبه های گردشگری از قبیل اماکن تاریخی ، اماکن تفریحی ، اطلاعات تحصیلی و نحوه دریافت ویزای تایلند آشنا می شوید …

مطالب کتاب همه چیز در مورد کشور تایلند :

– اطلاعات عمومی تایلند

– اطلاعات تحصیل در تایلند

– بانکوک و جاذبه های گردشگری (مصور)

– پاتایا و جاذبه های گردشگری (مصور)

– اطلاعاتی در مورد دریافت ویزای تایلند و آدرس سفارتخانه تایلند در تهران

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : همه چیز در مورد کشور تایلند

– نویسنده : رضا فریدون نژاد

– تعداد صفحات : 26

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب همه چیز در مورد کشور تایلند

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *